Sir Hofstad Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Og over nyåret kan jeg tilby piggyback datasprut for de som trenger å få øket effekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Ønsker alle en riktig god jul;) Noen som kjøper julegave til bilen og i tillfell hva? Post hva bilen får/fikk;) Ble komplett sort skinninteriør til min i år ihvertfall. Håper jeg får montert det i romjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Julegaven til bilen i år kan jeg vel si at ble montering av anlegget. Endelig. Tok veldig lang tid å få ut finger'n, men så ble jeg veldig fornøyd å da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Ønsker alle en riktig god jul;) Noen som kjøper julegave til bilen og i tillfell hva? Post hva bilen får/fikk;) Ble komplett sort skinninteriør til min i år ihvertfall. Håper jeg får montert det i romjula Du vet at slike operasjoner krever bilder?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Ønsker alle en riktig god jul;) Noen som kjøper julegave til bilen og i tillfell hva? Post hva bilen får/fikk;) Ble komplett sort skinninteriør til min i år ihvertfall. Håper jeg får montert det i romjula Du vet at slike operasjoner krever bilder?! jepp. kommer nok en bildeserie både av oppfarging og montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 God jul folkens! Bilen fikk en lunken julegave i år. Nye vindusviskere. Dessuten vurderer jeg sterkt å sette på skvettlapper, noen med sterke innvendinger? Sparer jo bilen utrolig mye, dessuten er de originale formstøpte ikke så værst å så til. Ellers fikk jeg en 3,0 csi original modellbil i julegave som står opplyst i barskapet! Utrolig fin modellbil. Skal poste bilde etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 TDS`n får sæ nytt blod i jula.... da bli den vel glad!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Nye baklyket og hvite sideblink, så blir det vell nyttårsgave også Nye Xenonpærer i nær, ettermonteringsett i fjern å tåke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Ble orginal karbon askbeger samt litt smått til GT''n. 520'n ble det som hevn dårlig med julesnadder på da den på morgenen den lille jul-aften fant ut at det ville være særdeles morsomt å stå som ett uinntrengelig fort uten strøm med låste dører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 325en får i tillegg til presse osv, M3 kammer og Smt8 Blir det bart utover i mellomjula skal den få luftet seg litt også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Sorte nyrer ble julegaven til ix'en denne gangen. Ikke mye, men han får klare seg Og Einar, kjøp skvettlapper! Kommer ikke til å angre på det den dagen du skal selge bilen og den er like fin langs sidene som ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 e30 min fikk seg nye stempler,råder,veiv,45liter fuelcell,1680cc dyser,33stykk-earl koblinger,arp bolter og lager til jul sitter å venter på nyttårs gaver fra summit racing denne dukker vell opp på søndags treffene deres når snøen er smeltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Vil ønske alle fra trondhjems treffene en fortreffelig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 God jul og snart godt nyttår! Minner forøvrig om at jeg nå åpner opp for bud igjen på 330xi'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Handlet en del varer hos KOED i julegave til meg selv God jul og godt nyttår folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå