Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 hyggelig å hilse på også, og ja det var bikkjekaldt Men var vel treffet med flest biler så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Jøss! Flere enn sist jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Du fikk ikke bilde av den raw mad kule "Peugeot totally-pimped-out-strobelight Partner" da? Var forøvrig et trivelig treff, men som nevt tidligere, var det "hoinnkailltj". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 nei ble ikke noen bilder av peugot, ikke "m3"en som var parkert foran heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 Var arti dette. Begynner å bli en gjeng som møtes nå, å det er bra! Mye fint å se på treffene. Men alt for kaldt å stå ute nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 heisann gutter! beklager at jeg svikta på søndag men jeg kom meg ikke hjem fra ''byen'' før søndag i 12 tiden, ikke helt edru hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 heisann gutter!beklager at jeg svikta på søndag men jeg kom meg ikke hjem fra ''byen'' før søndag i 12 tiden, ikke helt edru hehe. BOMBE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Gleder meg til å delta senere Dette så jo ut som et bra oppmøte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Var knall treff ja, selv om tempraturen var litt "frisk", Begynner å bli så mange biler at det tiltrekker seg litt mer rånete biler (strobe peugoten og ostehøvla e46ere) , ikke at det er noe galt med det, blir mer mangfold. Blir vel i park kjelleren neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius-82 Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 neste søndag skal e se om e å en til får tid til å komme, virker som om taher begynner å bli bra no!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 13, 2007 Forfatter Share Skrevet November 13, 2007 God kveld folkens! Da blir neste treff søndag 18/11-07. Treffet begynner som alltid klokken 13.00, og det er sikkert folk der i ett par timer. Denne gangen tar vi det i parkeringskjelleren under STORM sentret på Tiller. Litt lunere der Får ikke til å komme denne gangen, pga. julebord på Røros, så håper noen gidder å møte opp klokken 13.00 itilfelle noen stikker innom uten å finne noen. Kanskje vi endelig får se noen 7'serier? Møt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Kommer jeg Hva med resten av folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Joda, kommer jeg Har to kanner a 4 liter Castrol SLX proff. powerflow BMW LL04, 0W-30 til innkjøpspris = 150.- pr liter jeg kan selge hvis noen skal ha ordentlig olje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 æ kjæm viss æ e våken å edru kan nån vær så snill å ring å vækk mæ??+ 92 83 95 82 ??+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå