Sir Hofstad Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 ingen bilder? hehe, nei, kameramann var fyllesyk;) Og det er synd fordi det var et knallbra treff... Vi klarer fremdeles å stable flere entusiaster på bena sent i Januar, enn de andre midt-sommers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Dere får gjøre et nytt treff med bilder denne gang da, sånn at jeg kan visualisere meg selv på treffene selv om jeg er langt borte... Faan skulle hatt råd til å tatt med 740n tilbake.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 ingen bilder? hehe, nei, kameramann var fyllesyk;) Og det er synd fordi det var et knallbra treff... Vi klarer fremdeles å stable flere entusiaster på bena sent i Januar, enn de andre midt-sommers... eller som her i sør da vi var 60-70 biler den 12 april hehe... slå den du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Vi får prøve å matche den i løpet av våren/sommeren. Men det er solid oppmøte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Vi får prøve å matche den i løpet av våren/sommeren. Men det er solid oppmøte ja, var ikke så galt oppmøte det hehe men nokså utrolig at ikke ÈN tok bilder... hos oss har vi jo 50% fotografer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Det var oppmøte i sør jeg tenkte på. Jeg formulerte meg litt dårlig Men vi skulle kanskje hatt flere fotografer her opp, ja. Synes det er greit med litt dokumentering av treffene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 E jo bare å dra opp mobilen. Eller har dere ikke kamera på den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 E jo bare å dra opp mobilen. Eller har dere ikke kamera på den heller teknologien er ikke like utbrett i hele norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 E jo bare å dra opp mobilen. Eller har dere ikke kamera på den heller Er det det det runde på bakside av telefonen er Hehe, joa, de fleste har vel kameramobil, men om dere har sett litt i GT tråden min ser dere vel hvorfor jeg ikke tok noen; elendig kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 teknologien er ikke like utbrett i hele norge Jeg ler så jeg pisser på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Einar og meg dro i gang de første bimmerstreffene i Norge, synes dere skal holde dere for gode til å disse bimmers-Trondheim Vi klarer å stille omtrent 30 biler kl 0700 på en Lørdagsmorgen for å kjøre samlet til gatebil. Regner vi de treffene som BMWCCN har invitert oss til har vi samlet hatt treff langt over 70 biler.... Så det så. Ellers kan det virke som vi er mer interessert i bimmere enn kamera ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Ellers kan det virke som vi er mer interessert i bimmere enn kamera ja. Tror du er inne på noe her J. Vi hadde rett å slett ikke tid til å ta bilder, hadde for mye å snakke om/se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 teknologien er ikke like utbrett i hele norge Jeg ler så jeg pisser på meg... hahah hofstad: d bli itj fæst utn skinnvæst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hva er problemet ditt Mysild? Hold deg for god til å lage dårlig stemning her inne. Noe vits i å lage krangel på internett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Hva er problemet ditt Mysild? Hold deg for god til å lage dårlig stemning her inne. Noe vits i å lage krangel på internett? He-he, misunnelse eller... Er noe som heter "nettbank" også. Klar til skruing i morgen Einar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå