///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Hva er problemet ditt Mysild? Hold deg for god til å lage dårlig stemning her inne. Noe vits i å lage krangel på internett? å hallo! jeg tulla jo bare... hva laget dårlig stemning? regner med hofstad tar det med et klype salt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Hva er problemet ditt Mysild? Hold deg for god til å lage dårlig stemning her inne. Noe vits i å lage krangel på internett? å hallo! jeg tulla jo bare... hva laget dårlig stemning? regner med hofstad tar det med et klype salt Gått igjennom innleggene dine en tid tilbake skjønner jeg kamera er mer din stil enn bimmere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 okei, vannskelig å se hva folk mener på internett, særlig folk man ikke har møtt i det heletatt. Beklager om jeg var for snar. Johnny: Ja, klar jeg. Satser på seks - sju tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Vi klarer å stille omtrent 30 biler kl 0700 på en Lørdagsmorgen for å kjøre samlet til gatebil. Regner vi de treffene som BMWCCN har invitert oss til har vi samlet hatt treff langt over 70 biler.... Så det så. hadde det bare vært like bra oppmøte med ccn herfra... er mest bimmers.no folka som stiller opp på bmwtreff her... men det kommer jo noen av og til da... syntes bimmers og ccn egentlig skulle hatt litt mer sammkjøring (men det er jo to litt forskjellige syn og meninger om hverandre her nede i hvertfall...) så det er nok litt vanskelig... og så er det jo de som skal kjipe på 450 kroner også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Gått igjennom innleggene dine en tid tilbake skjønner jeg kamera er mer din stil enn bimmere... hmmm... noe å utsett på 320en min eller? okei, vannskelig å se hva folk mener på internett, særlig folk man ikke har møtt i det heletatt. Beklager om jeg var for snar. det er derfor man pleier å lese mer enn et innlegg hehe... men det går fint... vet hvordan det kan være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 okei, vannskelig å se hva folk mener på internett, særlig folk man ikke har møtt i det heletatt. Beklager om jeg var for snar. Johnny: Ja, klar jeg. Satser på seks - sju tiden? Jepp. Holdt på til 2300 med Krisitians ACS, og mulig jeg må bort en halvtime underveis for å gjøre ferdig, men har satt av kvelden i morgen nede hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Mysild: Ang. CCN og bimmers har dette blitt mye bedre siste to årene. Styret i klubben er byttet helt ut, og fått inn nytt blod. Virker som de er mer åpne for bimmers.no og folket. Jeg kom med i styret pga. treffene vi begynnte her på bimmers. Da dobblet vi antall biler på CCN treffene Morsomt. Dessuten legger CCN opp til mer folkevennlige banetreff / vårmønstring etc. dette året. Så håper på nye rekorder. Kanskje noen fra bimmers.no treffene i kr.sand skulle stillt til valg i den lokale CCN klubben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Mysild: Ang. CCN og bimmers har dette blitt mye bedre siste to årene. Styret i klubben er byttet helt ut, og fått inn nytt blod. Virker som de er mer åpne for bimmers.no og folket. Jeg kom med i styret pga. treffene vi begynnte her på bimmers. Da dobblet vi antall biler på CCN treffene Morsomt. Dessuten legger CCN opp til mer folkevennlige banetreff / vårmønstring etc. dette året. Så håper på nye rekorder. Kanskje noen fra bimmers.no treffene i kr.sand skulle stillt til valg i den lokale CCN klubben? ja, jeg og en til her fra forumet var på "onsdagstreff" mennene vi møtte var veldig hyggelige, men de hadde et litt "gammeldags" syn på bimmers... noe som er litt trist... men de hadde visst vært her inne å kikket og sånt... så de var å møte på det siste treffet vi hadde faktisk... ja, tenkte å høre om ikek vi burde få til noe bedre mellom bimmers og ccn agder... er jo mange folk med mye kunnskaper... selv om de har "gamle" skall så er de "unge" i hodet for min del er det nok litt mye arbeid... men får vel lage noen tråder om bmwtreff på ccn sine sider, og prøve å trekke med litt folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Problemet slik jeg så det på første årsmøte da jeg ble valgt inn, var at flere av de gammelkara så på bimmersfolk som 18 åringer med E30 / E36 med biltemastasj som hang rundt bilbyen i Trondheim. Håper vi har gitt inntrykk av noe litt annet de gangene vi har vært på Lånkebanen. Ser heller ikke problemet med at 18 åringene med biltema stasj ikke kan bli med, de er jo tross alt BMW entusiaster de og. Det er noen fra CCN som kommer på bimmerstreffene våre, to - tre stk har vært med flere ganger. Hadde dog håpet på flere. Men vi får se til sommeren. prøver vi mange nok ganger så vil til og med traurige Trøndere se seg nødt til å sosialisere seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Kanskje de ikke finner barten og skinnvestene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Problemet slik jeg så det på første årsmøte da jeg ble valgt inn, var at flere av de gammelkara så på bimmersfolk som 18 åringer med E30 / E36 med biltemastasj som hang rundt bilbyen i Trondheim. Håper vi har gitt inntrykk av noe litt annet de gangene vi har vært på Lånkebanen. Ser heller ikke problemet med at 18 åringene med biltema stasj ikke kan bli med, de er jo tross alt BMW entusiaster de og. Det er noen fra CCN som kommer på bimmerstreffene våre, to - tre stk har vært med flere ganger. Hadde dog håpet på flere. Men vi får se til sommeren. prøver vi mange nok ganger så vil til og med traurige Trøndere se seg nødt til å sosialisere seg haha... ja, er vel flokkdyr dere også, som oss sørlendinger det var faktisk AKKURAT det samme inntrykket de hadde av oss her nede også... men skrev et innlegg i gjesteboka til ccn agder nå, men sist den siden ble oppdatert var i september men som jeg ser det... 2, er vel bedre enn ingen... det som også kan være en fordel med ccn er jo at de har økonomien på sin side... de kan faktisk leie bane evt et område, og arrangere treff... noe som ikke er lett med bimmers desverre... Kanskje de ikke finner barten og skinnvestene? er det ikke noe om snus også i den sangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Snusen har ikke så mye å si for selve festen. Da har andre effekter mer å si: Du bli itj fin ut'n mokkasin. Etter festen, derimot, er det på tide med tobakken: De' bli itj mus ut'n snus. Lights out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 hehe hva faen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Hadde et lite mekkemøte i parkeringsgarasjen hos ESveen i kveld. Puttet J. Hofstad i bilen og kjørte bort. Einar fikk skvettlapper på femmeren og jeg fikk byttet plugger og konstatert at det trengs bytte av viskosekobling på kjølevifta (satt fast!). Trivelig å treffes litt på kveldene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Snusen har ikke så mye å si for selve festen. Da har andre effekter mer å si:Du bli itj fin ut'n mokkasin. Etter festen, derimot, er det på tide med tobakken: De' bli itj mus ut'n snus. Lights out. Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå