Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter det er skrevet så mye negativt om Strandveien Auto her inne fikk jeg lyst til å faktisk gi de litt skryt etter å ha hatt inn bilen der i dag. Bilen tok de tvert så jeg kunne sitte å vente mens de gjorde jobben. Jobben ble gjort til avtalt pris og jeg fikk også inkludert feilsøking av bakstilling i prisen vi tidligere hadde avtalt. ellers tok det de meget kort tid å finne en feil i bakstillinga Norservice brukte over 1 time på å feilsøke uten å finne(Hofstad var ikke på jobb den dagen;)). Feilen ble også utbedret kostnadsfritt. :) Så må si meg meget fornøyd etter å ha vært der i dag :) God service fra kundebehandler og mekaniker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke et godt ord å si om Strandveien Auto!(Inge har jeg ikke noe vondt å si om) Bilen min er en 2008 1-serie å har nettopp byttet girkasse, lakkert bakspoiler 8 ja gjentar 8 ganger!! fram fanger har de søla klarlakk på! nye støtdemper puter, nye dørtrekk, bytta styring enheten i begge speilene samt noe div....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke et godt ord å si om Strandveien Auto!(Inge har jeg ikke noe vondt å si om) Bilen min er en 2008 1-serie å har nettopp byttet girkasse, lakkert bakspoiler 8 ja gjentar 8 ganger!! fram fanger har de søla klarlakk på! nye støtdemper puter, nye dørtrekk, bytta styring enheten i begge speilene samt noe div....

girkasse, styreenheter og støtdemper puter er vel ikke Strandveien sin feil men garantisak med bmw? Karosseriverkstedet til Strandveien har jeg også negativ erfaring med, men er ikke Strandveien Auto som lakkerer, men lakksenteret ute i malvik såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som lurer på priser så foreslår jeg sølvpakken på huset. Da får man 1 heat gokart, 1 serie bowling pluss mat og drikke til 229kr per person. Da kan jeg sikkert ordne gratis kaffe til de som ønsker også ;)

Skal vi avtale en dato? Så kan jeg ta imot påmelding og reservere oss. Hva er best av ukedag og helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girkasse, styreenheter og støtdemper puter er vel ikke Strandveien sin feil men garantisak med bmw? Karosseriverkstedet til Strandveien har jeg også negativ erfaring med, men er ikke Strandveien Auto som lakkerer, men lakksenteret ute i malvik såvidt jeg vet.

Nei men de greier ikke fikse det de sier, feilen på speilene brukte de rundt 20 arb. dager på å finne ut av. samme på girkassa å med en gang de ringte Tyskland fikk de beskjed om å bytte kassa straks. Det med klarlakk på fangeren skulle de ha sjekket 2 ganger å når jeg henter bilen har jeg fått beskjed om at de glemte det som i typ. "Nei faen, det glemte jeg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...