Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter det er skrevet så mye negativt om Strandveien Auto her inne fikk jeg lyst til å faktisk gi de litt skryt etter å ha hatt inn bilen der i dag. Bilen tok de tvert så jeg kunne sitte å vente mens de gjorde jobben. Jobben ble gjort til avtalt pris og jeg fikk også inkludert feilsøking av bakstilling i prisen vi tidligere hadde avtalt. ellers tok det de meget kort tid å finne en feil i bakstillinga Norservice brukte over 1 time på å feilsøke uten å finne(Hofstad var ikke på jobb den dagen;)). Feilen ble også utbedret kostnadsfritt. :) Så må si meg meget fornøyd etter å ha vært der i dag :) God service fra kundebehandler og mekaniker!

Beklager at du ikke fikk bedre service og oppfølging.

Denne episoden skal jeg rapportere til avd.leder.

Har mast daglig nesten om å få bilen din inn igjen på reklamasjon.

I denne sammenheng ber jeg dere på forumet varsle meg om dere hører om noe verkstedlokale til leie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cool me gocart, men blir nok tilskuer fremover, skal inne å fikse hånda på torsdag, men stiller gjerne som heiagjeng;)

Men bowling kan du vel delta i? Kan jo eventuelt bruke den handicap rampa :lol:

Hofstad: Ikke tenk mer på det. Bilen er i orden og saken ute av verden.

Esveen: Skal vi si søndag 1. mars klokken 13.00 f. eks? Er vel første søndag i mnd. vi møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å komme med en dag, så blir det nok en ordning. Håper på alle dager utenom søndag (hehe, Einar). Er litt opptatt som regel...

He-He 8)

Personlig kunne jeg tenkt meg å tatt det på en hverdag. En Onsdagskveld f. eks. De fleste har jo planer i helgene og sitter bare foran tv'n på hverdager uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å komme med en dag, så blir det nok en ordning. Håper på alle dager utenom søndag (hehe, Einar). Er litt opptatt som regel...

He-He 8)

Personlig kunne jeg tenkt meg å tatt det på en hverdag. En Onsdagskveld f. eks. De fleste har jo planer i helgene og sitter bare foran tv'n på hverdager uansett?

Støttes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...