EBørøsund Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Cool me gocart, men blir nok tilskuer fremover, skal inne å fikse hånda på torsdag, men stiller gjerne som heiagjeng;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Etter det er skrevet så mye negativt om Strandveien Auto her inne fikk jeg lyst til å faktisk gi de litt skryt etter å ha hatt inn bilen der i dag. Bilen tok de tvert så jeg kunne sitte å vente mens de gjorde jobben. Jobben ble gjort til avtalt pris og jeg fikk også inkludert feilsøking av bakstilling i prisen vi tidligere hadde avtalt. ellers tok det de meget kort tid å finne en feil i bakstillinga Norservice brukte over 1 time på å feilsøke uten å finne(Hofstad var ikke på jobb den dagen;)). Feilen ble også utbedret kostnadsfritt. Så må si meg meget fornøyd etter å ha vært der i dag God service fra kundebehandler og mekaniker! Beklager at du ikke fikk bedre service og oppfølging. Denne episoden skal jeg rapportere til avd.leder. Har mast daglig nesten om å få bilen din inn igjen på reklamasjon. I denne sammenheng ber jeg dere på forumet varsle meg om dere hører om noe verkstedlokale til leie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Cool me gocart, men blir nok tilskuer fremover, skal inne å fikse hånda på torsdag, men stiller gjerne som heiagjeng;) Men bowling kan du vel delta i? Kan jo eventuelt bruke den handicap rampa Hofstad: Ikke tenk mer på det. Bilen er i orden og saken ute av verden. Esveen: Skal vi si søndag 1. mars klokken 13.00 f. eks? Er vel første søndag i mnd. vi møtes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Hehe, sent, men er høyre hånd, å blir gips fe fingertuppene å opp til albuen:P men kommer jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Bare å komme med en dag, så blir det nok en ordning. Håper på alle dager utenom søndag (hehe, Einar). Er litt opptatt som regel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Bare å komme med en dag, så blir det nok en ordning. Håper på alle dager utenom søndag (hehe, Einar). Er litt opptatt som regel... He-He Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Bare å komme med en dag, så blir det nok en ordning. Håper på alle dager utenom søndag (hehe, Einar). Er litt opptatt som regel... He-He Personlig kunne jeg tenkt meg å tatt det på en hverdag. En Onsdagskveld f. eks. De fleste har jo planer i helgene og sitter bare foran tv'n på hverdager uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Bare å komme med en dag, så blir det nok en ordning. Håper på alle dager utenom søndag (hehe, Einar). Er litt opptatt som regel... He-He Personlig kunne jeg tenkt meg å tatt det på en hverdag. En Onsdagskveld f. eks. De fleste har jo planer i helgene og sitter bare foran tv'n på hverdager uansett? Støttes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Ikke mye tid til TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Jeg er med både på bowling og gocart. Begge hender fungerer som de skal og jeg er flink til å spise mat og drikke kaffe. Ukedag passer best for min del. Jeg er ute av byen mange helger grunnet utenbys eksosrype. Edit: onsdag fungerer for meg (siden nå noen har nevnt akkurat den dagen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Enig med Mexos at onsdager er en bra dag. Ikke sant, Einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Savner du bilen din Eirik? Den kan tydeligvis bli din igjen http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Nå fikk jeg nesten en liten tåre i øyekroken Forferdelig frontleppe Sivert hadde satt på og skaden i taket er ikke utbedret. 79000,- er ikke bilen verdt som den står... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Savner du bilen din Eirik? Den kan tydeligvis bli din igjen http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Det var noen skikkelig fete stoler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Ser ut som jeg kommer i X5 på neste treff da isbilen trolig er vrak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå