T.R.Melum Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 sant det ja, men BMW tok hintet og leverte 4x4 på E60/61! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Sant sant, men det koster jo skjorta å litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Onsdag høres bra ut;) Er det lov å ta med bowler? Må vel være det Da skal jeg reservere bane osv i morgen. Hvor mange blir vi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Sendig;) Trenger det, ellers blir det venstrehåndsbowling, å dere har vell ikke kuler for det;P om det finnes da:) Hørt noe om bilen Julian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Jeg er venstrehendt og har egen kule for venstrehendte så du kan få låne den hvis du vil har ikke hørt no mer enda. Forsikringssaker tar vel tid. Håper jeg får vite mer til uka. Er spent på om Gjensidige godtar mitt forsikringsselskaps erstatningskrav, eller om det blir uenighet og styr. Har en ekkel intuisjon som sier at dette ikke kommer til å gå på skinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Jeg kommer i hvert fall. Kanskje med en med-bowler, hvis ingen har noe imot det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Ser den Julian. mener huske en lignende sak for noen år siden, en som kjørte ut feil vei fra parkeringhus, å selskape til han som kom ut av parkhuset, ville ha skylddeling, mens selskapet til han som ble påkjørt ville ha feilen over på han som komut av parkeringshuset. Endte i lagmannsretten ellerno før "den Skyldiges" selskap tok ansvar.. Håper det ikke blir noe tull her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Da har jeg bestilt sølvpakke til oss Onsdag klokken 19.00. Da blir det først 1 heat gokart, så 1 serie bowling pluss mat og drikke Jeg forventet ca 8 stk. Er det lite? Hvis vi blir flere kan jeg utvide bestillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Genialt;) Hva blir prisen på pakken? Skel vi te med våre bedre halvdeler å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Genialt;) Hva blir prisen på pakken?Skel vi te med våre bedre halvdeler å? tror det var 229 per pers. jeg tar med min bedre halvdel da er vi 4 allerede. flere som kan bekrefte oppmøte? Edit. 229kr per pers var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Det hørtes ikke ille ut;) Da bli a me hu mi å, hu må jo kjør å bowle for mæ Så spise æ maten;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Det hørtes ikke ille ut;)Da bli a me hu mi å, hu må jo kjør å bowle for mæ Så spise æ maten;) Hehe, høres ut som en bra deal for begge parter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Rekker desverre ikke dette på onsdag. Er det på Sandmoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Er på Heggstadmoen ja Er det bare jeg og Espen som skal? Begynner å lukte dobbeldate av dette hvis ingen flere melder seg på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Eirik kunne kanskje, og tror Vanilla-inja kommer i allefall. hva med litjhaug? Johnny, Allstar, Otis, og alle andre jeg har glemt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå