Sir Hofstad Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Nå på Onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Hei... Tror ikke jeg får tid på onsdag... Har litt for mye å gjøre for tiden...!!! Får ha det tilgode til en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Nå på onsdag ja;) kom kom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 hva er det med alle å baile ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Folk må da ikke feige ut, blir bra dette.. å bedre jo flere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Jada... Så har man vært dust og ikke lest beskjedene sine de siste to ukene. Følgene blir at jeg ikke får til å komme i morgen likevel. Sårriass... Jeg skulle gjerne banket dere både i gocart og bowling, men det får bli ved en senere anledning. LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Jeg har ikke mulighet i morra, dessverre. Formen er ikke den beste :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Jeg skulle gjerne banket dere både i gocart og bowling, men det får bli ved en senere anledning. LJ Ja du får kjøre opp å prøve ved en senere anledning. Rundetiden min står no på topp5 lista på disken så da vet du hva du har å slå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Da var kvelden gjennomført. Ble 5 stk som møtte opp inkl. undertegnede. Var en hyggelig kveld Må gjentas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Kvelden ble en suksess. Sitter utslått på sofan, og ei stiv vensterhånd.. Ratte gocart og bowling med en tidligere ubrukt venstre var hardt, men desto mer morro;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Ja du fikk kjørt deg i kveld Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Noen som blir med meg og Hofstad og tar et par rolige pils på en pub i dag? Det er ikke snakk om noe fylleslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Noen som blir med meg og Hofstad og tar et par rolige pils på en pub i dag? Det er ikke snakk om noe fylleslag Hofstad'n skal spare penger nå for å kjøpe bilen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Blir det treff i dag, eller tar vi det neste søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå