EirikL Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Noen som blir med på en garasjekveld på Onsdagen/Torsdagen? Enten i kjellern min eller til Espen f.eks. Skru litt bil og drikke kaffe. Jeg og Johnny tenkte å ta en slik kveld denne uka. Jeg skal til Espen på torsdag og senke bilen Vi snakket om i sekstida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Var du med på årsmøtet Julian? Så i referatet at du har blitt med i banekomiteen ja. Det blir bra. Ser fram til denne sommern med mye bra i regi CCN. Jeg var med vettu Var en kjempekveld Litt mye å drikke, men shit happends Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Tatt fra www.bmwccn.no 10.Mai Banetreff, Lånke Trøndelag Gleder meg som en unge 07.02.09 Årsmøte 2008 Krambua 02.05.09 Vårtur Halsa med Gokartkjøring 09.05.09 Vårmønstring GS Trondheim 10.05.09 Lånketreff 16.08.09 Lånketreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Noen som blir med på en garasjekveld på Onsdagen/Torsdagen? Enten i kjellern min eller til Espen f.eks. Skru litt bil og drikke kaffe. Jeg og Johnny tenkte å ta en slik kveld denne uka. Jeg skal til Espen på torsdag og senke bilen Vi snakket om i sekstida. Går bra for min del. Litt bedre plass i kjellern til Espen, så passer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 kårr bor Espen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Espen bor i Dyre Halsesgate, Solsiden og kan nåes på 93690252;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=92421&start=90 Oppdatering på han som stjelte felgene mine på siste innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Er det noen skihoppentusiaster som kunne tenke seg å bli med til Vikersund neste helg? Kanskje ta det som en roadtrip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Er det noen skihoppentusiaster som kunne tenke seg å bli med til Vikersund neste helg? Kanskje ta det som en roadtrip Hmmm, skeptisk Hva er det? EM, VM, eller cup? Når skal vi til Espen ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lossius Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 vært arti å blitt med til vikersund å sett på lange svev. men må jobbe i helga å neste helg, så kommer meg verken på treff eller til vikersund:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Vikersund kunne vært en fin tur for å kombinere med å hente deler osv Forøvrig ble det vel tidenes seneste treff i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 ble litt sent ja... så nå er det rett i seng!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Rennene i Vikersund er verdenscupen som skulle gått i Holmenkollen. De håper på svev opp mot 230m neste helg Jeg drar uansett, så det er bare å henge seg på den som vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Hvordan ble senken Eirik? Ble sent ser jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Vi fikk bare bytta den ene fjæra. Skal ned til Espen og ta den andre i dag. Ser ikke noe forskjell enda, men kan jo hende det ordner seg når jeg får på de andre. Det er jo bare snakk om max 20mm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå