Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånt skal kunne slettes, ja.

Jeg har i hvert fall gjort det på min egen E39, med Carsoft.

Jeg vet ikke om det er samme kontakter og om samme programvare kan brukes på din bil, men i så fall også jeg hjelpe deg med den jobben, forutsatt at begge har tid en gang og jeg slipper å flytte meg altfor langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde første innlegg i 2006 rett etter jeg kjøpte første bimmern.

I det siste har jeg hatt telefoner fra mekanikere hos BMW, og andre, vannvittig mye PM, om tekniske spørsmål.

I tillegg har jeg stilt opp mye gratis, ordnet billige deler osv, osv.

Mesteparten uten å ta meg betalt.

Alt fordi jeg "elsker" å holde på med disse bilene.

Noen er i stand til å få meg skikkelig fortvilet fordi de er respektløse.

Men som nevnt, ingen av dere, og kutter ikke ut dere pga dette :D

Ikke meningen å blande meg inn, men har ikke du tidligere hatt telefonnummer i signatur og ønsket kontakt fra folk som trengte hjelp? Du kan isåfall ikke skylde på andre enn deg selv for at du ikke tar deg betalt, da flere helt sikkert gladelig har betalt deg noen kr for jobben (inkl. meg). Du har jo også tidligere i denne tråden nærmest uttrykket fortvilelse over at noen har reparert bilen sin andre steder istedet for å ta kontakt med deg. Når jeg har snakket med deg angående ting med min bil så har du jo nesten kastet deg over meg og sagt at du har tilgang til å gjøre ditt og datt når jeg i utgangspunktet ikke har tenkt å spørre etter hjelp en gang. Så ut ifra det kan du no nesten ikke klage over at folk har tatt kontakt med deg og søkt hjelp. Nå kjenner ikke jeg til saken mellom deg og de som skal ha oppført seg respektløst, men når man har kontakt med så mye ulike mennesker kan man desverre ikke regne med noe annet enn å møte på noen drittsekker av og til. Men det går da ikke ann å legge seg ned og sutre av den grunn.

Jeg håper virkelig at du kommer over dette og ikke lar et par kjipe episoder ødelegge for bilinteressen din, for når man melder seg ut av samfunnet blir man ensom. En må støtte seg på de rundt en som bryr seg i slike situasjoner og ikke la noen drittsekker bryte en ned. Så er det kanskje en tankevekker for fremtiden å være litt mer beskjeden og heller tilby seg å hjelpe kun de en ønsker å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, i dag la vi hemmelige planer for hvordan Bimmers Trondheim skal overta verdensherredømme. Vi skal bla forby forhjulsdrevne biler, dieselmotor i cabriolet og innføre straffearbeid for folk som ikke holder fartsgrensen.

Regner med dere setter opp fartsgrensene betraktelig i samme slengen slik at de blir enklere å holde? 8)

Men seriøst, bilder er nesten krav, å ikke ta bilder på treff er som å ikke ta bilder på en catwalk; litt kjedelig for de som ikke kunne være med (ikke at jeg er så stor fan av catwalker, men fant ikke bedre eksempel :lol: )

har dere land til overs etter kuppet vil jeg gjerne få tildelt en egen stat som jeg kan kalle Bavaria og importere biler fra tyskland uten importavgift. BMW blir eneste bilmerket tillatt i landet :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann med en plan! Sånt like vi :D Det er ikke så mange som har skikkelig kamera av de som er med på teff, så det blir dessverre litt dårlig med bilder. Men jeg er enig i at vi må skjerpe oss i det departementet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det ja. Skal kanskje hente en E36 318cab sammen en kompis, men blir det ikke noe av så kan vi få til noe.

Har vært på fagforenings kurs med El&IT og LO tre dager i Steinkjer nå. Ble nok øl der å ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...