EirikL Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Alkohol er et syndens remedium på en lørdag! Jeg drikker øl i kveld og unnslipper dermed den forbannelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 hehe, jeg skal opp halv 7 i morgen og kjøre til Møre for å besikte en cab, så må være edru i kveld. Blir noen gode mil i X5. Nesten litt positivt å miste bilen sin når man får tilgang på så kjekke "leiebiler" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Jasså, skal ha cab ja Hva skal du se på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 litt off topic kansje, men noen her som har elnet til framlysene ? vanskelig å komme på treff uten framlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Jasså, skal ha cab ja Hva skal du se på? Skal se på en 04 320 m-tech som er ganske brukbart utstyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Jeg må innrømme at skal jeg ha cab, vender jeg blikket mot E36 lenge før E46. Det er rett og slett en penere og bedre proposjonert bil i mine øyne. Men er det snakk om helårs bruksbil, er kanskje E46 et tryggere valg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Jasså, skal ha cab ja Hva skal du se på? Skal se på en 04 320 m-tech som er ganske brukbart utstyrt lykke til. ta bilder så jeg får se i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Jasså, skal ha cab ja Hva skal du se på? Skal se på en 04 320 m-tech som er ganske brukbart utstyrt lykke til. ta bilder så jeg får se i morgen. Selger hadde vært på Nachspiel til klokka 7 i morges så telefonen var avslått når jeg ringte fra kristiansund. Fikk derfor ikke sett på bilen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Hva skjer nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Vet ikke På mandag skal jeg kontakte NAF for å høre med juristene de har om det er noen frister på respons fra forsikringsselskap osv. Er lei av å vente på Gjensidige. De har enda ikke svart på skadeerstatningskravet mitt selskap IF sendte de. Kan ikke forstå at de bare kan dra ut det hele som det passer dem. Har derfor funnet ut at det er greit å kontakte noen som kan dette så jeg slipper å synse Så får jeg sikkert tilbakemelding fra Sparebank1 på mandag angående lånesøknaden min. Dersom alt går i orden tar jeg sikkert en tur til Møre og ser på cabriolet'n, og hvis den er like aktuell etter en besiktelse og en tilstandsrapport fra et merkeverksted får jeg se om det ikke blir kjøp dersom jeg og selger blir enig om pris. Men får ta en ting av gangen Har ihvertfall erfart at det ikke er så lurt å ringe på en bil på fredagskvelden når selger er på fylla;) Ble heller ikke kjøp av bilen som min kompis skulle hente i Kristiansund i dag. Så endte faktisk opp med å bli en bomtur dette. Men var en fin kjøretur i finværet om ikke annet. Så fikk jeg også skrønet full en møring som trodde X5'n var min bil Måtte bare jatte med og fortelle at jeg hadde kjøpt den i Februar og at den hadde full sportspakke osv osv Nei skål gutter, nå skal jeg åpne en dahls og slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Jasså, skal ha cab ja Hva skal du se på? Skal se på en 04 320 m-tech som er ganske brukbart utstyrt Såpass ja! Flesker til? Pene biler det. Får håpe oppgjøret blir i boks. Dritt å vente på noe slikt. Har du bynnt å jobbe fast, siden du handler ny bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Ikke ny bil på meg, men en hund som er flottere enn en ny M3 cab Vært ute å luftet etter ha ha kommet hjem nå, og med stilling av klokka skal det godt gjøres at jeg rekker treffet i morgen... Men hadde "minitreff" med noen av gutta i Østfold i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Men om noen av gutta kan ringe meg så kommer vi Trenger vekkings.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Hvorfor skulle det snø akkurat i dag Nå har det jo vært kjempe vær i hele helgen. Ser ikke ut til at jeg kommer på treff nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Må nok prøve å lure meg avgårde på sommertøfler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå