raymond m Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Hei jeg er nesten ny medlem her i klubben og hver gang det er noe som kjeer så må det være noe annet. så vi for see... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Velkommen Raymond! Bare å ta turen om du har tid. Får ringe Hofstad å vekke han jeg da Har folk husket å stille klokken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 hvordan er føret langs hovedveiene i by'n ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Hovedveiene er fine, å trondheim er det ikke kommet snø i natt;) Kom med toget fra Steinkjer nå, er bare å kjøre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Jeg var på vei dit nå nettopp, men kjente fort noen meter oppi veien her at jeg ikke har noenting å gjøre bak et ratt riktig enda. Så snudde og kjørte hjem Festen i går ble plutselig så sen når en måtte skru fram klokka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 ble det noe treff eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Treff ble det selv om oppmøte kunne vært bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 noen som tok bilder eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Hehe, hvor mange ble det? Jeg hadde tenkt i vei, men det blei seint i går og jeg glemte klokka i morres, så jeg har ikke kunnet komme meg i vei før halv 4. Regna med at folk ikke stod der så lenge, så jeg droppa å stikke bortover. Litt synd i grunn, hadde lyst i vei, lenge siden sist jeg har vært der nå. Istedet mekka jeg videre på xenon på E36'n så det blir klart til neste treff, så noe fornuftig fikk jeg nå gjort likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Treff ble det, ja. Som sagt ikke det helt store oppmøte, men vi får håpe folk lanlegger litt bedre utover våren Her kommer i hvertfall noen bilder fra i dag. Jeg er ikke mye til fotograf, så dere får bære over med kvaliteten. Vi fikk jo også besøk av den andre M-bilen i treffhistorien, nemlig M3 GT'en til Ole Andreas. Det var morsomt å se den og den er litt overrepresentert på bildene, men den måtte dokumenteres skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Var gøy å være på treff igjen Fikk desverre ikke vært der så lenge. Gt'n var råtøff og tror den kommer til å bli jævli bra når han blir ferdig med småplukket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Var vell første gang vi hadde med en X5 og? Ja, var arti treff. Regner med oppmøtet blir bedre når vi får på sommerfelger å tar treffene utendørs! Tøfft med M bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Ja var litt morsomt at X5'n fikk litt oppmerksomhet. Måtte le litt da jeg snudde meg og plutselig fikk øye på 3 "voksne" menn som satt inni x5'n og trykket på alt de fant av knapper med stor begeistring Får prøve å ta den med en tur igjen senere når den er nypolert, effektanlegget er montert, og 19" hjulene er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Det er vel som å sende unger inn i en godtebutikk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 hehe.... var jo drit fin bil jo... måtte jo se å ta litt på alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå