Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var på vei dit nå nettopp, men kjente fort noen meter oppi veien her at jeg ikke har noenting å gjøre bak et ratt riktig enda. Så snudde og kjørte hjem :P Festen i går ble plutselig så sen når en måtte skru fram klokka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvor mange ble det?

Jeg hadde tenkt i vei, men det blei seint i går og jeg glemte klokka i morres, så jeg har ikke kunnet komme meg i vei før halv 4. Regna med at folk ikke stod der så lenge, så jeg droppa å stikke bortover. Litt synd i grunn, hadde lyst i vei, lenge siden sist jeg har vært der nå.

Istedet mekka jeg videre på xenon på E36'n så det blir klart til neste treff, så noe fornuftig fikk jeg nå gjort likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff ble det, ja. Som sagt ikke det helt store oppmøte, men vi får håpe folk lanlegger litt bedre utover våren :wink: Her kommer i hvertfall noen bilder fra i dag. Jeg er ikke mye til fotograf, så dere får bære over med kvaliteten. Vi fikk jo også besøk av den andre M-bilen i treffhistorien, nemlig M3 GT'en til Ole Andreas. Det var morsomt å se den og den er litt overrepresentert på bildene, men den måtte dokumenteres skikkelig.

x36ard4cpd5pnwpi97y5.jpg

8fguci1etwy0bzhddq38.jpg

66ahmzcfpud6qzgqz5gx.jpg

7cj98hzmgtwnvwl97isp.jpg

6pvuz26h5sfj7wfp8eto.jpg

hmna43f5axz9xctok300.jpg

82ania8khb1ds72m9ay1.jpg

55laq72ph3rtve7d6key.jpg

ctdjhb4xumbbkatidnp3.jpg

5a96bm2bhvjj3q3dwrvg.jpg

4wzv5m4ztxwae97lr7y3.jpg

lbei385pi6vuf7xvj7mt.jpg

um4pv8abzd2sy52h88vu.jpg

kud0y28hgvgtbzy5misx.jpg

4a6k4tdwvcdjv1h3gn5z.jpg

ct11urzk5z6dh9ujo7db.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var litt morsomt at X5'n fikk litt oppmerksomhet. Måtte le litt da jeg snudde meg og plutselig fikk øye på 3 "voksne" menn som satt inni x5'n og trykket på alt de fant av knapper med stor begeistring :P Får prøve å ta den med en tur igjen senere når den er nypolert, effektanlegget er montert, og 19" hjulene er på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...