ESveen Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 Hei. Neste treff blir neste søndag 02/12 klokken 13.00 på samme sted. Håper flest mulige tar turen innom! Arti å se en 7'serie og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løvseth 87 Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 kryss fingran på at de bli inn da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssfuzer Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 den gangen her skal jeg komme, har sagt det før, men nå skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Hørte Audi guttan har fått nyss i at vi har treffet på StorM og i garasjen der, så de flytter også sine søndagstreff dit nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Jeg og en kompis kommer, (2 stk e 46 320d) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Hørte Audi guttan har fått nyss i at vi har treffet på StorM og i garasjen der, så de flytter også sine søndagstreff dit nå. Ja Audi dilter vell alltid etter BMW Satser på å stå inne denne gangen da el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2007 Hehe, sier du det. Veit du hvor mang Audier som dukker opp? Ja, det blir i kjelleren i morgen. Skal stille meg der klokken 13.00 så det ikke blir noe tvil. Håper at ingen kommer rett etter meg og stiller seg ute, så jeg slipper å springe ut å inn for å sjekke. Ser ut som det blir ett par biler i morgen! Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Tror ikke jeg får anledning til å komme. Bildet sier vel alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Tompan holder seg vel unna denne gangen også. Han har bombardert meg med tekstmeldinger fra cape town hvor han tydeligvis lever i luksus for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Noen bilder fra dagens treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 Bilder ble tatt vet jeg, kommer sikkert ut etterhvert. Ble 9 biler idag. For det meste 3'serier. blant annet to fine 320d touring som ikke har vært med før. Greit å stå i varm kjeller iallefall. Kom også 3-4 Audier og stillte seg i motsatt hjørne av kjelleren. Lik så greit at de var i undertall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssfuzer Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 tok noen bilder ja, men pcn på jobb er ikke helt frisk i dag, så får ikke lagt inn bildene. kan prøve å få ut noe senere i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Bilder ble tatt vet jeg, kommer sikkert ut etterhvert.] Jepp, vi tok noen. Skal se om vi får lagt ut i nærmeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løvseth 87 Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Ja de vart da ett koselig treff i går dæ de va godt å stå inn hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Da kommer det endelig noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå