ESveen Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Ja var litt morsomt at X5'n fikk litt oppmerksomhet. Måtte le litt da jeg snudde meg og plutselig fikk øye på 3 "voksne" menn som satt inni x5'n og trykket på alt de fant av knapper med stor begeistring Får prøve å ta den med en tur igjen senere når den er nypolert, effektanlegget er montert, og 19" hjulene er på For å ikke snakke om oppbevaringsrommet i midtkonsollen og dens utforming Fin x5'en. har lyst på en slik en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Pervo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Ja var litt morsomt at X5'n fikk litt oppmerksomhet. Måtte le litt da jeg snudde meg og plutselig fikk øye på 3 "voksne" menn som satt inni x5'n og trykket på alt de fant av knapper med stor begeistring Får prøve å ta den med en tur igjen senere når den er nypolert, effektanlegget er montert, og 19" hjulene er på For å ikke snakke om oppbevaringsrommet i midtkonsollen og dens utforming Fin x5'en. har lyst på en slik en gang. ja er ikke alle biler som har eget oppbevaringsrom for sjåførens utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Mai næremer seg med stormskritt. BMW klubben har så vitt meg bekjent, planlagt tur te Halsa 2.Mai. Er det noen her som vet mere om dette? Noen som tenker å være med. Jeg har i allefall planer om det.. Snart tid for å ta ut smykke for godt. Med nytt tak for sommeren. Håper å bli ferdig denne uken... Vet ikke om noen her har hørt om råne toget i Soknedal 17.mai. Vært digg om vi har kunnet skaffet endel her fra bimmers og kjørt samlet oppover dalen. Og deltatt selvfølgelig..?? Hvordan er stemningen for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Hei, skal legge ut programmet for våren så fort jeg får samlet alt jeg har av info. Jeg skal iallefall delta på den turen. Håper alle her på bimmers kommer å viser ansikt. Noen som trenger felger? HINT HINT! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1129285#1129285 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Står Halsatur på terminlisten på ccn.no. Hadde vært morsomt med en luftetur. Må bare få orden på sommerhjulproblematikken min før den tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Står Halsatur på terminlisten på ccn.no. Hadde vært morsomt med en luftetur. Må bare få orden på sommerhjulproblematikken min før den tid... Hvilken problematikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 når å hvor er neste treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Har vært litt usikker på om jeg skulle beholde Compomotivefelgene. Men bestemte meg i dag for å bestille slingrebolter slik at jeg får sentrert dem skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Her er terminlisten jeg har fått. 07.02.09 Årsmøte 2008 Krambua 02.05.09 Vårtur Halsa med Gokartkjøring 09.05.09 Vårmønstring GS Trondheim 10.05.09 Lånketreff 16.08.09 Lånketreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 når å hvor er neste treff? egentlig er neste treff 1.mai. Men vi kan kanskje få plass til enda ett treff midt i April når folk får på sommerfelger og temperaturen blir stabil. Eller hva syns folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Stemmer for treff om 14 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 når å hvor er neste treff? egentlig er neste treff 1.mai. Men vi kan kanskje få plass til enda ett treff midt i April når folk får på sommerfelger og temperaturen blir stabil. Eller hva syns folk? 1. mai er vell en fredag? Vil også minne på tur den 2. mai.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Treff om 14 dager høres egentlig bra ut. Folk har sikkert fått på sommerdekk til da. Håper på noen nye fjes og biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Da tar vi treff om 14 dager, så blir neste treffet vårt, som lightning sier på vårturen til CCN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå