EirikL Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Word! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Skal prøve å komme neste treff jeg også. Begynner å klø litt i fingrene her nå. 2. mai er banket i allefall. Stiller med nytt tak til sommeren. Ble faktisk ferdig med det i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Såpass ja. Hva kom prisen på for nytt tak? Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Såpass ja. Hva kom prisen på for nytt tak? Fornøyd? Kan vell si såppas at det ikke ble gratis. Kalesjen ble kjøpt inn i fjor sommer. Ble kjøpt igjenom en Citroeng forhandler sørpå. Med tanke på at dette skulle jeg fikse selv. På et par kvelder. Bommet litt der. Begynte, men fant vell ut at skulle dette bli tett og pent måtte jeg få fagfolk til å hjelpe meg. Etter mye om og men endte jeg opp med Flårønning på Ler. Men det ble dyrt... Veldig dyrt... Men det skal sies at jeg er veldig fornøyd.... Kjørte meg en tur i dag. Syns faktis den ble mye bedre lydisolert også.. Noe som ikke er noe stort tema på en cab er vell støy. Men ble mye bedre der faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Koster å være kar Men så lenge man blir fornøyd, har det kanskje ikke noe å si hvor mye det kostet. Det er dritdyrt å restaurere gammel cab, men det er som regel verdt bryet når man skuer på resultatet. Skal bli morsomt å se bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=111207 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=111207 Takk for linken Hofstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Har som mål å få med E30,E36,E39, og mulig noen nyere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 I dag starta E30`n for første gang i mitt eie Når jeg kjøpte den hadde registereima røket og det var fullt havari i toppen. Nå har den en fabrikksny topp og et nytt kamsett, oljerør, vannpumpe, thermostathus, plugger, rotor, fordelerlokk, olje m. filter, bensinfilter, luftfilter, og div annet på motorn. Den nye toppen og kamsettet fikk jeg en brutal rabatt på Så godt humør som jeg har nå skal det godt gjøres å få Nå står det igjen en del kosmetisk utvendig og utvendig. Om ca. seks måneder er både jeg og E30`n på veien Får vel prøve å få meg skyss til neste treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Gratulerer Må innrømme at jeg selv har begynt å kike litt på e30 for tiden. Men koster jo en formue for et slitent coupe eksemplar. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Har merket meg at prisene på E30 harvært på tur opp i det siste. Men det begynner jo å bli få pene eksemplarer igjen, så det er kanskje ikke så rart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Har merket meg at prisene på E30 harvært på tur opp i det siste. Men det begynner jo å bli få pene eksemplarer igjen, så det er kanskje ikke så rart?[/quoteHar sett flere e30 som sjer ut som har sett ut som søppel som ligger til over 30k! sykt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Hehe, det er jo bare å la være å kjøpe dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Hehe, det er jo bare å la være å kjøpe dem. Godt sagt... Men må tilføye at E-30 er jo en sinnsykt rå bil da... E-30 M3 Må være den råeste BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 E30 er fremdeles den bilen jeg har mest sans for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå