Inline six Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 E30 er gode saker. Fikk kjørt litt med 320"n i dag opp ned gådsveien noen runder. Det var digg. Bakpotta er midlertidig bytta ut med rør så lyden var i overkant høy, men M20 låta er gromm også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Jeg er bortreist på søndag så har ikke anledning til å stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Blir det utetreff hvis været tillater det? Og hvor skulle det være evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Blir det utetreff hvis været tillater det? Og hvor skulle det være evt? Hadde dere ikke ett par treff rundt solsiden i fjor, fin site det, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Jeg likte meg på Solsiden, men tror det var flere som følte det ble for mye utstillingsaktig og ikke ville stille opp Så vi må nok finne en annen plass hvis vi skal få med flere enn i fjor. Jeg synes plassen utenfor den gamle Lidlbutikken på Tiller var glimrende og den er nok miin favoritt, hvis vi kan bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Jeg likte meg på Solsiden, men tror det var flere som følte det ble for mye utstillingsaktig og ikke ville stille opp Så vi må nok finne en annen plass hvis vi skal få med flere enn i fjor. Jeg synes plassen utenfor den gamle Lidlbutikken på Tiller var glimrende og den er nok miin favoritt, hvis vi kan bruke den. Er vel enig i den, men en fin photoshoot site er det i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Er det sånn å forstå at det blir treff på Søndag 12.04? Da har ikke jeg mulighet. Regner med jeg er på påskefjellet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Ingenting er vel sikkert enda. Vi får se om Einar endrer på headingen etterhvert. Da får vi sikkert vite hvor og når det evt blir treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Hei. Kom akurat inn døra fra hytta. Hvilken dato passer best for folk da? Trenger ikke å være en søndag heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Jeg har ikke annledning i påska desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Hva med onsdag 15.april? F.eks kl 1900? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Hva med onsdag 15.april? F.eks kl 1900?,Var du på bilbyen tiligere i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Hva med onsdag 15.april? F.eks kl 1900? Greit for meg. Forandrer topicen om par dager om ingen har ett bedre forslag Hvor skal vi møtes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Spiderpig: Det stemmer det. Var inne og fikk sjekket tilstanden på foringer og bærekuler. Morsomt å finne ut at lenkearmene jeg kjøpte fra Koed holdt i ca 6 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hva med City Syd-området hvis været er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå