Litjhaug Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 må være den råeste hunden jeg noen gang har sett Skikkelig råtøse... Rase og alder? Sukkerklump det der da =D Hun er en mops, og er 10 uker gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xeont Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 din litjhaug?? jææævlig rå hund da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 din litjhaug?? jææævlig rå hund da:) Min å frua sin ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xeont Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 hohoho, morsom bikkje ihvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Vårtur til Halsa 02.05.09: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1157176#1157176 Kopiert fra linken: Vårtur til Halsa Motorsportsenter 2/5-09 BMWCCN Trøndelag inviterer til vårtur lørdag 2/5-09. Vi møter opp ved Statoil på Klett, klokken 09.00 med avreise klokken 09.30. Vi kjører i kolonne til Halsa via Surnadal. Klokken 12.00 har vi leid gocartbanen. Der kjører vi i leide karter på ny og flott utendørs gocartbane på Halsa Motorsportsenter, se: http://www.halsamotorsportsenter.no/ Kan alle som tenker seg å være med sende meg en PM med overskrift "Påmelding Halsa" Så teller jeg opp og legger ut etterhvert hvor mange som blir med på turen? På tide å sette rekord i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 halla folkens! hilsen fra Elvrum i full kamo dere må huske å ta blder fra treffene framover nå, så jeg kan få se hva som skjer i Tronheim. Har fremdeles bilen hjemme, så jeg kan kauke ut når jeg er hjemme så kanskje vi kan ta et lite treff en gang når jeg kommer hjem ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Bare rop ut litt før ei helg du kommer hjem, så må vi klare å tromme sammen til ett vaske-treff eller noe, aLan. Trives du i militæret? Er ikke mye jobb i firmaet om dagen. Endel som blir permitert faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 må være den råeste hunden jeg noen gang har sett Va jo skikkelig søt da, ligna litt på ei flaggermus på detta bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 The StigMeister: Hehe... Einar: Når er fristen på å melde seg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Ingen frist. Senest dagen før. Tenkte bare å se hvor mange som blir med. Ingen bindende påmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Har veldig lyst til å være med... hvor mye koster "alt"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Har veldig lyst til å være med... hvor mye koster "alt"? Betaler kun for gocarten. Husker ikke prisen, men det er vel normale priser for leie av gocart. Maten må du betale sjøl. Ellers ingen kostnader. Bli med ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Jeg skal prøve å bli med Har eksamen på mandagen etter, men alt handler jo om prioriteringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 skal prøve på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hvis man har en eksamen på trappene, skal det jo være bra å koble helt ut en av de siste dagene før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå