marius-82 Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Blir d flere treff før jul eller?? Vi er to stykk som er interesserte i å komme på treffet med våre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Må vel bli den 16.12? Da kommer jeg isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 heisann folkens. Da er jeg tilbake fra sør afrika og gleder meg til neste treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 Blir d flere treff før jul eller??Vi er to stykk som er interesserte i å komme på treffet med våre biler. Velkommen! Jepp, neste treff blir søndag 16.12.07, klokken 13.00 i parkeringskjelleren på Tiller torget. Legger til at porten åpnes automatisk, den er ikke stengt. Mange bilder denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Er det ikke søndags-åpent på stom da? kanskje fullt i huset??? Jeg stiller, skal prøve å få med flere, vi må vel klare å stille 20 biler..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssfuzer Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 "æ kjæm ævå". det var triveli sist:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 toppakninga på 2.5 tic'en røyk desverre forje helg så fikk ikke komme =\ men driver nå og setter nedi den stygge gamle 318 motoren, så regn med meg den 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius-82 Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Høres bra ut, vi blir ganske mange da ja. Synes d e bra udi kommer og e da, fordi d e bedre til flere som kommer. Diskutere litt hva som er gjort med bilene og greier. Topp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Faen skulle kjørt minst mulig på vinteren, salt er hoooorete og hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 Arti med økende inntresse! Noen som veit når sentret åpner på søndag da? Er vell stapp fullt/eller vi blir jaga på dør om det er åpent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 City Syd åpner hvert fall 14.00. Så tipper resten åpner likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Jeg henter skiltene mine på Fredag SKal skru som en helt og prøve å få bilen kjørbar til Søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 skal plamlegge litt og forveien og prøve og komme jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssfuzer Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 det høres ut som om vi kan bli mange neste gang får vell sette opp noen vakter utenfor porten på p-garagen som bare slipper inn oss med bimmera og holder de julegavehandlene monstene unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå