Mexos Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hvis man har en eksamen på trappene, skal det jo være bra å koble helt ut en av de siste dagene før Er den unnskyldningen jeg bruker selv også Ellers så henter jeg ny bil på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hent ny bil veldig tidlig og så kjører du med til Halsa etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Hvilken bil er det du kjøper da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Tror han skulle satse på en Pysjå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hehe, er kommende lørdag jeg skal kjøpe bil, så har den i tid til Halsa Hva slags bil får dere se på lørdag Haha, Eirik, du trodde vel ikke jeg var seriøs når jeg nevnte Fransk søppel? Er nok en bil som blir godtatt her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Jeg var fullstendig overbevist om at du hadde blitt helt kokko Jeg gjetter på at du har funnet deg en ny cabbe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Bare rop ut litt før ei helg du kommer hjem, så må vi klare å tromme sammen til ett vaske-treff eller noe, aLan. Trives du i militæret? Er ikke mye jobb i firmaet om dagen. Endel som blir permitert faktisk. kommer hjem 30. april å drar igjen 3. mai, men skal bort på lørdags kvelden. Hvis interesen er der så kan vi ta et lite treff da, eller vente til jeg har lang perm 15. mai til 25. mai. Da har jeg masse tid, så da må vi hvertfall få til et treff Greit å være her ja. Uvant å ha så bestemmte dager som det er, men det går no bra. Du har vel ikke blitt permitert enda du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Jeg er påmeldt tur til Halsa og gleder meg som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Halsa blir bra Prøver å få fri fra jobb. Regner med det går greit. Herregud timene går så tregt. Vil dra å hente bil nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Fint å høre at du blir med, Johnny. Skal prøve å få bilen kjørbar til turen. Hvis ikke skal jeg prøve å haike med Einar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Har plass til folk jeg og dersom det skulle være no problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 I nybilen? Som er en.....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 I nybilen? Som er en.....? Her har du en liten Teaser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 I nybilen? Som er en.....? Her har du en liten Teaser Du hadde nok rett Eirik, det blir peugot Men over fra spøk, E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Men over fra spøk, E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå