Lightning Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Fint å høre at du blir med, Johnny. Skal prøve å få bilen kjørbar til turen. Hvis ikke skal jeg prøve å haike med Einar. Hva feiler bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Har en lamdafeil på diagnose. Motoren får for feit eller for mager blanding og bruker litt mye bensin. Så må finne ut av det før jeg orker å kjøre såpass langt. I tillegg MÅ jeg få byttet begge lenkearmene foran, for det klonker og kakler sånn når jeg kjører at det er til å miste nattesøvnen av. Får jeg fikset dette denne uken, så er jeg klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Har en lamdafeil på diagnose. Motoren får for feit eller for mager blanding og bruker litt mye bensin. Så må finne ut av det før jeg orker å kjøre såpass langt. I tillegg MÅ jeg få byttet begge lenkearmene foran, for det klonker og kakler sånn når jeg kjører at det er til å miste nattesøvnen av. Får jeg fikset dette denne uken, så er jeg klar Tar en ettermiddag og prøver å ordne det vi Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Har en lamdafeil på diagnose. Motoren får for feit eller for mager blanding og bruker litt mye bensin. Så må finne ut av det før jeg orker å kjøre såpass langt. I tillegg MÅ jeg få byttet begge lenkearmene foran, for det klonker og kakler sånn når jeg kjører at det er til å miste nattesøvnen av. Får jeg fikset dette denne uken, så er jeg klar Tar en ettermiddag og prøver å ordne det vi Eirik Kanskje vi kan ta en kopp kaffe samtidig? Hvlken dag passer best for folk til en garasjekveld med kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Hehe, høres ut som jeg kommer meg på tur likevel. Hva med en garasjekveld på torsdag? Men nå er det jo så lyst og varmt, at en sånn kveld kan jo taes nesten hvor som helst ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Da har jeg tatt meg fri fra jobb og er klar for vårtur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Får håpe du får fikset bilen Eirik. Vi E-30 gutta må jo holde sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Skal gjøre mitt beste:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Begynner å glede meg skikkelig til lørdag Tror vi blir en fin kolonne! Er meldt 10 grader og regn, men sol tilogmed fredag, så får håpe den varer litt lenger enn yr.no påstår i skrivende stund Er ihvertfall meldt 18 grader og skyfri himmel på tordag så da er det store muligheter for å shine bilen til lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Fikk krabbet meg opp til Eirik, og tipper vi har den rimelig fin i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Motoren virket kvikk til Eirik etter litt pleie i dag Bytte noe lenkearmer i morgen er vi i rute... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Fungerer bedre enn på lenge Renset spjeldhus og tomgangsregulator. Det rant guffe ut av dem Håper å få tid til lenkearmene i morgen ettermiddag. Får jeg byttet dem, begyner det å ligne tur til Halsa. Hvilken rute er det forresten mening at vi skal kjøre? Håper ikke vi skal kjøre E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 SKal kjøre til Halsa via Surnadal. Vinjefjorden er stengt, så regner med vi skal ta av v. Orkanger og kjøre riksveg 65. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Takk for det. Det blir en fin tur. Hadde rett og slett ikke orket å kjøre hovedfartsåren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Må innrømme at jeg er litt lei av den strekningen Har kjørt den 2 ganger tur retur allerede denne måneden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå