Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en lamdafeil på diagnose. Motoren får for feit eller for mager blanding og bruker litt mye bensin. Så må finne ut av det før jeg orker å kjøre såpass langt. I tillegg MÅ jeg få byttet begge lenkearmene foran, for det klonker og kakler sånn når jeg kjører at det er til å miste nattesøvnen av. Får jeg fikset dette denne uken, så er jeg klar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en lamdafeil på diagnose. Motoren får for feit eller for mager blanding og bruker litt mye bensin. Så må finne ut av det før jeg orker å kjøre såpass langt. I tillegg MÅ jeg få byttet begge lenkearmene foran, for det klonker og kakler sånn når jeg kjører at det er til å miste nattesøvnen av. Får jeg fikset dette denne uken, så er jeg klar :D

Tar en ettermiddag og prøver å ordne det vi Eirik :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en ettermiddag og prøver å ordne det vi Eirik :D

Kanskje vi kan ta en kopp kaffe samtidig? Hvlken dag passer best for folk til en garasjekveld med kaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å glede meg skikkelig til lørdag :) Tror vi blir en fin kolonne! Er meldt 10 grader og regn, men sol tilogmed fredag, så får håpe den varer litt lenger enn yr.no påstår i skrivende stund ;) Er ihvertfall meldt 18 grader og skyfri himmel på tordag så da er det store muligheter for å shine bilen til lørdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer bedre enn på lenge :D Renset spjeldhus og tomgangsregulator. Det rant guffe ut av dem :lol: Håper å få tid til lenkearmene i morgen ettermiddag. Får jeg byttet dem, begyner det å ligne tur til Halsa.

Hvilken rute er det forresten mening at vi skal kjøre? Håper ikke vi skal kjøre E39 :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...