Morten1989 Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Noen som skal til frøya på banekjøring i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Hadde et skikkelig rått møte på Nardo i ettermiddag En BMW 650i Hartge! Komplett med motoroppgraderinger, understell, felger og interiør. Godt voksen kar rundt de seksti som hadde kjøpt den som en gave til kona! Norges feteste konebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Jeg føler meg så liten og fattig når jeg ser slike biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Noen som har en anelse på hvor lenge vi blir i Halsa på lørdag? Var visst flere som ville møte meg mens jeg har perm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Einar vet nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Vi skal kjøre gokart klokka 12, og spise middag i Surnadal etterpå, så jeg vil tro vi er tilbake i trondheim ca klokka 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Da har jeg å en kompis polert bilene. Begynte klokken 09.00 og holdt på til 18.00, kun et par småpauser innimellom. Dro den helt ut denne gangen: Demontering skilt, rondell, og gummi-lister i nedkant på dørene. Avfetting Vask Vask "innside" dører og bagasjerom Tørking Rens med klaybar og superskum Lakkrens/rubbing Autoglym Polering Autoglym Polering "innside" dører og bagasjerom Remontering ny rondell, skilt og gummilister. Mangler å vaske hjulbuene, men det tar jeg når jeg får nye felger neste uke. Ellers vasket jeg bilen innvendig i går kveld, men rakk ikke skinnrens. Dessuten skal motor-rommet shines opp neste gang. Brukte Autoglym da vi fikk 50% på Mekonomen. Fungerte egentlig veldig bra denne proffserien. Men for ett langdrygt arbeide! Har tatt noen bilder som jeg skal legge ut. Skal også sies at klaybar er en genial liten sak. Edit: Johnny, membranen holdt tett, men trur det er noe galt med dreneringen, for det renner sakte ut. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Jeg trodde ikke man skulle jobbe på 1.mai, sa han som har byttet lenkearmer og slitasjevarsler i ettermiddag. Nå er jeg klar til tur og regner med å være på Klett 0903 i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Jeg trodde ikke man skulle jobbe på 1.mai, sa han som har byttet lenkearmer og slitasjevarsler i ettermiddag. Nå er jeg klar til tur og regner med å være på Klett 0903 i morgen tidlig. Det e bra Eirik. Vi E-30 gutta må jo holde sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Bilpleie er ikke arbeid, det er kosing Da er det ikke lenge igjen til vårturen. Håper det blir bra oppmøte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Har sånn gangsperre etter jeg og Eirik holdt på i går at jeg så vidt kommer meg ut med bikkja. Einar: må ordne drenering i dørene, skal ikke være slik. Ellers håper jeg dere alle får en knallfin dag Håper jeg er bedre til neste helg og pussetreff osv... Og så forventer jeg bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Akkurat kommet inn døra hjemme etter en kjempefin tur til Halsa med CCN. Det var åtte biler som kjørte fra Klett og så kom det til tre-fire biler etterhvert på turen. Morsomt å se på gocart på våt bane. Folk hadde ikke mye feste, for å si det sånn Det var et par breisladder som kunne gått rett inn i hvilken som helst driftingserie. Usikker på hvor mange av bimmersgutta som tok bilder, men her er de få jeg tok med dårlig mobilkamera. Lightnings flotte E30 cab på tur til Halsa Samling før gocart E30 banden M3 GT med 63000km på telleren Småpen, nypolert femmer Mexos nye cab og en knallfin 525i Uværet er på vei Fire glade turmennesker venter i åndeløs spenning på første heat av gocarten Etterhvert begynte det å regne noe helt sinnsykt, så det ble bare to runder med kjøring på en bra bane. Turen gikk deretter til Surnadal, der det ble burger og pizza før vi vende nesen mot Trondheim igjen. Kjempeflott tur som skal gjentas for min del. Håper bare på bedre vær neste gang Takk for turen til alle som var med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Tusen takk for en hyggelig tur Har nettopp nåknet opp etter en 1,5timers lur på sofaen. Ble tydeligvis sliten av vårturen Er faktisk våt i klærne enda, så tror jeg skal gå å skifte nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Ble en bra tur i år. Ikke så mange biler, men det var nesten to i alle bilene så det ble en del folk. Passelig lengde på turen. Skal såklart gjentas neste år! Her er noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Så ut til at det ble litt folk ja... Var det en bra utegocartbane da gutter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå