ESveen Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Felleskjøring til Lånke. Hei. For de som skal være med på felleskjøring til Lånke på søndag, så møtes vi 10.15 på IKEA Lenagen, og kjører SENEST 10.30. Treffet begynner 11.30. Vi kjører motorveien til Værnes, for de som ikke har køfribrikke, så kan man kjøre på autopass og betale senere med nettbank. Husk å ta med kontanter til å betale inngang til Lånke, samt kiosken. Vil minne om at man trenger ikke å være medlem av CCN for å være med hverken på vårmønstring på GS bildeler eller på Lånke dagen etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 hva blir det til på ons/tors?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Blir det treff i morgen skal hvertfall jeg prøve å stille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 blir torsdag kl 20.00 såvidt jeg vet perfekt for meg iallefall! Hvem andre kan stille utenfor GS på dette tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Kan vel dra frem 325en til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Du får ta med kamera, Markus, så vi som ikke kan komme får se hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Skal i allefall jage denne vinterlagrete 325en litt.. Går bra med faren din Eirik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Treff utafor GS imårra kveld???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 På tide med et fast treff oplegg for bmw entusiaster i Trondheim regn meg som påmeldt til førstkommende treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Trenger man hjelm for å plage bila på lånke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Men blir det et lite treff på gs onsdag eller torsdag??hvilken av dagene landet dere på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Trenger man hjelm for å plage bila på lånke? Både ja og nei, sitat fra invitasjonen fra CCN: "Banekjøringa blir delt inn i 3 grupper. Familiekjøring, frikjøring med idealspor, og frikjøring med alternativt sporvalg. Hjelmpåbud ved frikjøring." men er dette ett tegn på at du for alvor er på bedringens vei J ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Trenger man hjelm for å plage bila på lånke? Både ja og nei, sitat fra invitasjonen fra CCN: "Banekjøringa blir delt inn i 3 grupper. Familiekjøring, frikjøring med idealspor, og frikjøring med alternativt sporvalg. Hjelmpåbud ved frikjøring." men er dette ett tegn på at du for alvor er på bedringens vei J ? Er mer et tegn på at jeg ennå ikke husker omj det er høyre eller venstre vikeplikt osv Var 2 ting jeg husket når jeg våknet av respisrator: at jeg hadde hund, og racerbilBMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Trenger man hjelm for å plage bila på lånke? Både ja og nei, sitat fra invitasjonen fra CCN: "Banekjøringa blir delt inn i 3 grupper. Familiekjøring, frikjøring med idealspor, og frikjøring med alternativt sporvalg. Hjelmpåbud ved frikjøring." men er dette ett tegn på at du for alvor er på bedringens vei J ? Er mer et tegn på at jeg ennå ikke husker omj det er høyre eller venstre vikeplikt osv Var 2 ting jeg husket når jeg våknet av respisrator: at jeg hadde hund, og racerbilBMW (Med fare for at madammen din blir sint nå J) Så husket du jo de to viktigste tingene i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Tok mange dager å huske at jeg var gift, hadde unger osv... Men pokker ingen som har en 56 hjelm å låne bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå