Trøndern Kim Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Var bare et lite treff i dag... 4 biler... Men vi var veldig fornøyd vi som var der Tok MANGE bilder... kommer sikkert noen utover kvelden/natta... Håper jeg! Venter spent på bilder ja, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Beklager at jeg ikke kan komme idag. Men måtte opp på verkstedet med 320'en å bytte toppdekselpakning, da samboeren skal kjøre til Gjøvik i mårra. VERKSTED Slutta å bruke meg? He-he... Er ikke du syk? Ble ikke så jeg stilte i kveld heller. Men det fikk vel de som var der med seg Føler stasen ikke var den samme med regnskitten bil og kun 7 grader Aldri skrudd så mye for gutta som etter sykehuset Kom besøk der og lurte på tekniske data også... Bare morro. Lar meg ikke stoppe av hjertestans,nyre- og leversvikt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Aldri skrudd så mye for gutta som etter sykehuset Kom besøk der og lurte på tekniske data også... Bare morro. Lar meg ikke stoppe av hjertestans,nyre- og leversvikt jeg Kan være kroppen din gjør det selv om du ikke gjør det, så vær forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 jadda! Da er regnet fjernet fra yr.no og vi er oppe i svimlende 13 grader og sol imorgen! Stikker til Sjetnemarka etterpå og vasker bilen innvendig og utvendig. Så plasserer jeg den trygt i garasjen og låner golf til i morgen tidlig så den slipper unna kveldsregnet Så er vi klar til å stille ut i morgen Min far tar med X5'n og blir med for å vise frem sitt nye Supersprint effektanlegg . Edit: Opps, glemte at jeg har E36'n i garasjen. Da får vi håpe det ikke kommer mye regn i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Hadde tenkt å gå over hele bilen i dag, men vet ikke om jeg orker. Har funnet så mye krokanflekker rundt om at den er ikke mye å vise frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 jadda! Da er regnet fjernet fra yr.no og vi er oppe i svimlende 13 grader og sol imorgen! Stikker til Sjetnemarka etterpå og vasker bilen innvendig og utvendig. Så plasserer jeg den trygt i garasjen og låner golf til i morgen tidlig så den slipper unna kveldsregnet Så er vi klar til å stille ut i morgen Min far tar med X5'n og blir med for å vise frem sitt nye Supersprint effektanlegg .Edit: Opps, glemte at jeg har E36'n i garasjen. Da får vi håpe det ikke kommer mye regn i kveld bor du også i sjetnemarka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 jadda! Da er regnet fjernet fra yr.no og vi er oppe i svimlende 13 grader og sol imorgen! Stikker til Sjetnemarka etterpå og vasker bilen innvendig og utvendig. Så plasserer jeg den trygt i garasjen og låner golf til i morgen tidlig så den slipper unna kveldsregnet Så er vi klar til å stille ut i morgen Min far tar med X5'n og blir med for å vise frem sitt nye Supersprint effektanlegg .Edit: Opps, glemte at jeg har E36'n i garasjen. Da får vi håpe det ikke kommer mye regn i kveld bor du også i sjetnemarka? Født og oppvokst i Sjetnemarka Men bor på Byåsen akkurat nå. Mine foreldre bor i Sjetnemarka enda så jeg bruker å vaske bil og skru der da det er lettere enn utenfor sokkelleiligheten på byåsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lossius Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 da har jeg fått 520 på veien igjen. mangler mye etter litt fronting i vinter..men d ska bli i løpet av mai;) mange som skall treff i morgen? (GS/Emm sport) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Ønsker alle felles bimmers og BMW-venner en fin dag i morgen Selv skal jeg på konfirmasjon. Mulig jeg tar med Rottweileren til Lånke Søndag for å hilse på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg blir å finne på GS i morgen fra ca 1030. Er det noen her som skal stille ut bilen sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Hei, er her i trondhjem på helgatur, så tenkte jeg skulle stikke en tur nedom å se litt, men kunne gjerne tenkt meg et kart om noen kunne legge det ut? Kjører Nissan Primera så blir ikke noe utstilling men hadde vært morro å sett:) mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D703 ... b%3Dyellow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Det er 3 biler herifra også som kommer imorgen, er der rundt 11 tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 hjertlig takk:) kommer nokk en tur imorgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg skal stille ut bilen Dro tidlig hjem fra fest så tar kvelden nå, så satser vi på at man er kjørtbar 09.45 i morgen Ønsker alle en fin Bmw dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå