Lightning Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Ser ut som om vi blir heldige med været i dag. Så dette blir nok en kanonn dag på GS. Jeg kommer. Men får desverre ikke til å komme på Lånke i morgen.. : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Nydelig vær! Blir digg å ankomme med taket nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Var innom en bitteliten tur selv i dag, var bra oppmøte. Selv fikk jeg ikke tid til å være der så lenge, da jeg måtte på jobb, men treffet virka bra. Var spennende å se GS m3'n i virkeligheten. Skal iallefall utover til lånke i morra, så da får jeg ta meg bedre tid til å se litt rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Skikkelig bra treff i dag med masse flotte biler. Den røde 635csi'en til Roy Furu er enormt bra. Treffets peneste i mine øyne! Morsomt å se GS M3'en in action Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Bra treff ja.. Og så mange flotte premier da Noen som tok bilder eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Du er nødt å spille lotto i dag, Kim! Det ble jo bare kalender og drops på oss andre Du vil ikke selge meg et av kortetuiene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 forventer bilder. vanskelig å følge med herifra hvis det ikke kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Gleder meg til lånke i morgen! Irriterer meg at jeg ikke fikk sjangsen til og dra på GS i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Du er nødt å spille lotto i dag, Kim! Det ble jo bare kalender og drops på oss andre Du vil ikke selge meg et av kortetuiene? Må nok hive inn en lotto i dag ja hehe.. Ble premie på 7 av 10 lodd i dag.. Angående kortmappene så var det ett av hver type, så må nok beholde de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Du er nødt å spille lotto i dag, Kim! Det ble jo bare kalender og drops på oss andre Du vil ikke selge meg et av kortetuiene? Må nok hive inn en lotto i dag ja hehe.. Ble premie på 7 av 10 lodd i dag.. Angående kortmappene så var det ett av hver type, så må nok beholde de.. Ja, jeg kan å selge lodd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Var sykt mange som knipset, så ser for meg at det dukker opp bilder både her, på CCN forumet og i Fahrfreude. Var et bra treff Men ble litt langdrygt på slutten, så tror de kan korte det ned en time eller to neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Du er nødt å spille lotto i dag, Kim! Det ble jo bare kalender og drops på oss andre Du vil ikke selge meg et av kortetuiene? Må nok hive inn en lotto i dag ja hehe.. Ble premie på 7 av 10 lodd i dag.. Angående kortmappene så var det ett av hver type, så må nok beholde de.. Ja, jeg kan å selge lodd Hehe.. Kanskje du kan bli med meg når jeg skal å tippe lotto også. Som en lykkebringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Mulig jeg ikke har fått det med meg, og kan ikke komme på å ha sett det, men når starter treffet på Lånkebanen i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Felleskjøring til Lånke.Hei. For de som skal være med på felleskjøring til Lånke på søndag, så møtes vi 10.15 på IKEA Lenagen, og kjører SENEST 10.30. Treffet begynner 11.30. Vi kjører motorveien til Værnes, for de som ikke har køfribrikke, så kan man kjøre på autopass og betale senere med nettbank. Husk å ta med kontanter til å betale inngang til Lånke, samt kiosken. Vil minne om at man trenger ikke å være medlem av CCN for å være med hverken på vårmønstring på GS bildeler eller på Lånke dagen etter! Bumper denne! Halv tolv begynner Lånke-treffet. Men bli med på felleskjøringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Var bra oppmøte idag ja har lagt ut noen bilder nå..Er helt enig i at den 635 csi,n er en av treffets peneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå