EirikL Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Savnet egentlig en overall-vinner, men skjønner at det blir mye pokaler å dele ut. Er litt spent på kåringen av Årets entusiast på Lånke i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 noen som vet om hvem som vant priser osv? Om det er noen liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 noen som vet om hvem som vant priser osv? Ja btw, dere ble jo borte like før premieutdelinga og lodd trekninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Tror du glemte bildene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Her er noen bilder fra vårmønstringa Den røde 635 en vant beste originalbil fra 80 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 noen som vet om hvem som vant priser osv? Ja btw, dere ble jo borte like før premieutdelinga og lodd trekninga Vet ble travelt med å dra hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Jeg håper bare neste vårmønstring blir uten fyllekjøring Skjønner ikke at det skal være nødvendig å drite seg så jævlig ut! Gidder ikke nevne navn, men folk vet sikkert hvem jeg sikter til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Jeg håper bare neste vårmønstring blir uten fyllekjøring Skjønner ikke at det skal være nødvendig å drite seg så jævlig ut! Gidder ikke nevne navn, men folk vet sikkert hvem jeg sikter til... Nå har jeg gått glipp av noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Okei, takker Hehe, litt tungvindt når jeg bor på Stjørdal, og treffet er på Stjørdal ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Jeg knipset også et par: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Jeg håper bare neste vårmønstring blir uten fyllekjøring Skjønner ikke at det skal være nødvendig å drite seg så jævlig ut! Gidder ikke nevne navn, men folk vet sikkert hvem jeg sikter til... Ja det var bare latterlig. Regner med det er snakk om samme person som sto høyt og ropte at dette var det dårligste biltreffet han hadde vært på, og at det kun var 1 fin bil der, og det var GS m3'n. Snakk om å furte over at han var for sen til å få parkert inne i bakgården Alkohol har ingenting å gjøre på slike arrangement. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Var sååå langt unna fra å dra i dag Kjempefin den 635'en, har sikkert kommet til å kjørt med han utover til tr.heim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Vi snakker som samme mannen. Håper de annonserer neste mønstringen som et helt alkoholfritt arrangement. Sånne folk burde rett og slett vært bortvist på flekken. Som du sier, Julian, det har ingenting på biltreff å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Gi et par av oss gule vester og myndighet til å holde treffene slik de er ment å skal være. Forrige år hadde jeg med guttene på 3 år som koste seg med gratis pølse og og masse fine BMWer Skulle jeg vært redd for dem nede på treff ville jeg ALDRI kommet tilbake. Hadde vært i arrangement av oss(bimmers) hadde de fått problemer tullingene, og det tror jeg alle fra bimmers er enige i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå