Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Supert initiativ dette, fikk tida til en snarvisitt i formiddag.

Mye pent og se på og med kjempevær da jeg og samboern var der, kjenner jeg begynner å bli en gammel mann jeg, synes ikke drikking blandt bilene hører hjemme. Ødela helhetsinntrykket av besøket hor GS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble faktisk litt paff av å se enkelte drikke åpenlyst inne på treffet og omr. utenfor. Enkelte dro frem drikkevarer så fort de hadde fått parkert bilen også. Synes ikke dette hører hjemme noe sted. Rart at ingen treffansvarlige gjorde noe med dette? Ikke morro å ta masse bilder av bilene og så se masse ølbokser/flasker rundt enkelte av bilene heller. Håper dette blir tatt tak i til neste/senere treff slik at vi unngår dette. Ender bare med at de som har med barn ikke kommer pga noe slikt og det blir bare for dumt.

Ellers ble det masse bimmere og flott vær. Mye fine premier også bare synd det var et fåtall som vant noe.... Måtte være bli noe det samme imorgen.

Vi håper forøvrig å treffe dere for felleskjøring fra Rica Hell imorgen. Jeg samler hordene fra N-T imorgen igjen. Starter opp fra Steinkjer ca 1000. Regner med vi er på Rica Hell 1100-1115.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at fok som har litt peiling på foto tar bilder på treffene. Blir ikke elt det samme med mobilkameraet mitt :lol:

Synes det var svakt av arrangør at de ikke tok tak i de som gikk rundt og dummet seg. Men de har plan for å takle det bedre neste år dersom det samme problemet dukker opp. Så jeg tror ikke vi får se det igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble faktisk litt paff av å se enkelte drikke åpenlyst inne på treffet og omr. utenfor. Enkelte dro frem drikkevarer så fort de hadde fått parkert bilen også. Synes ikke dette hører hjemme noe sted. Rart at ingen treffansvarlige gjorde noe med dette? Ikke morro å ta masse bilder av bilene og så se masse ølbokser/flasker rundt enkelte av bilene heller. Håper dette blir tatt tak i til neste/senere treff slik at vi unngår dette. Ender bare med at de som har med barn ikke kommer pga noe slikt og det blir bare for dumt.

Var jo også en idiot med en rød e36 med m3 motor som lå bredt i 3 runder i rundkjøringa i det han ankom treffet også.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig bra treff i dag ja. Fint vær og masse fin biler. Nivået på bilene må sies å være meget høyt. Nesten for galt å sjule oss bort i bakgården hvor ingen ser oss...

Men angående drikkingen til noen så drar det ned inntrykket en hel del ja. for ikke mange år siden ble det slått hardt ned på synlig beruselse på klubb treffene. dette burde gjeninnføres.

Jeg hadde med meg samboer, datter på 3 år og tvilling datter og sønn på 11mnd, og vil gjerne at barna skal vokse opp med finere treff-kultur.

Det er ikke mange som er synlig beruset og gørete, men de ødelegger for så mange.

Men takk til alle for et fint treff. Snakkes i morgen på Lånke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torbjørn: Vi kjører fra IKEA senest 10.30, så kommer til Rica Stjørdalen 11.15 regner jeg med. Kunne ikke du sendt meg en PM med tlf. nr, så kunne jeg ringt deg.

Ellers så vil jeg si at neste treff blir alkoholfritt, så alle som drikker, må forlate stedet. Vi i styret ble en erfaring rikere i dag. Trudde kanskje folk hadde mer vett enn som så, menmen.

vil også si takk til alle fra Bimmers som møtte opp i dag. Arti at antall biler har dobblet seg etter vi fra bimmers har kommet på slike treff :D

Telte forresten 59 biler på det meste.

Så nå håper jeg folk er klar for en dag på Lånkebanen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var masse fine bimmere på treff i dag ja, var jo en del som kom også.

Må ikke glemme GS M3en da, og den lyden, grøss :D Vanvittig gromt :)

Tenker det blir en opplevelse å se denne bredt på Våler i sommer.

M3 GT var også artig å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...