jon///M Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 bra treff med masse snax og hvile øynene på. ellers så var det extremt mange rosa lapper som ble trukket under lodd trekkningen! men jeg dro i land den siste premien selv om jeg hadde blått lodd;P fine bilder thomas og offesielt velkommen på forummet. tok vel ca 300bilder selv så jeg må vel legge ut noen senere. håper jeg kan stille sterkere til neste år med m5en;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Var sykt mange som knipset, så ser for meg at det dukker opp bilder både her, på CCN forumet og i Fahrfreude. Var et bra treff Men ble litt langdrygt på slutten, så tror de kan korte det ned en time eller to neste gang. Kanon dag på gs i går. Men enig i at det ble litt langdrykt ja. Mye fint å sjå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Jeg håper bare neste vårmønstring blir uten fyllekjøring Skjønner ikke at det skal være nødvendig å drite seg så jævlig ut! Gidder ikke nevne navn, men folk vet sikkert hvem jeg sikter til... Ble litt dumt med fyllekjøring ja. Ikke veldig bra reklame for firmaet de reklamerte for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 håper noen legger ut bilder fra Lånketreffet idag,da jeg uheldigvis ikke kom meg i veg vert morro å sett bilder ihvertfall da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Veldig bra treff på Lånke i dag Først må jeg gratulere Johnny Hofstad med kåringen som Årets Entusiast av BMWCCN Trøndelag! Det var mange som ladet ganske bra ute på banen. Selv fikk jeg meg en tur som passasjer i en 911 for første gang. Det var ganske stort for en som har vært forelsket i den bilen siden han var liten guttunge Her er noen bilder fra treffet. Ikke den beste kvaliteten, men dere får bære over med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Ja, var en fin dag på Lånke, selv om været ikke var helt bra. Såklart gratulere til Johnny som ble årets entusiast! Vel fortjent. Ble en fin hjulstilling på den 1602'en etter at bærebrua knakk i en sveis. Men du godeste Eirik, hvorfor i alle dager har du tatt bilde av den saab'en samt lagt den ut her? Ellers bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Va det dårlig oppmøte eller? så litt sånn ut på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 du tenker på han karen med den svære linsa å bag med utstyr,nei,det var ikke meg gikk rundt med et standard Canon Eos 400d Noen som vet hvem han "knipset" for? Så litt proff ut.. Han tok endel bilder av bilen min å så jeg, hadde vært artig å sett de om de hadde kommet ut noen plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Saaben var så stygg at den bare måtte foreviges Har litt med stemningen på treffet å gjøre. Vi må være snill med dem som ikke er så priviligert at de kjører BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Morro treff dette ja, +1 på gratulasjon til jonny som årets entusiast. satt og tenkte "må vel bli jonny som vinner denne" rett før de ropte opp vinnern, hehe. Var sinnsykt morro å ta gamle 520en utpå banen og Noen som fikk tatt bilder av selve kjøringa?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 noen bilder ble det da, over 700 for og være litt nøyaktig noen av dem: dette er tatt ut bakruta og igjennom vingen på m3gt'n til olelink her på forumet. var bra han hadde på høyde klossene;P legger ut noen av gten på linken hans etterhvert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 og foresten grattulere til johnny hofstad for prisen årets entusiast. og hvist noen vil ha sladdet reg nr av bilen sin så er det bare og ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 og foresten grattulere til johnny hofstad for prisen årets entusiast. +1 Skulle bare mangle at du fikk noe tilbake J. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Her kommer noen av mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Her er noen bilder fra der jeg sto flaggvakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå