T.A.S Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Her kommer noen av mine Du tar jævli bra bilder mann!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 det var noen av mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Her kommer noen av mine Du tar jævli bra bilder mann!! takkar har flere av din å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Noen som har av min på bane? Luftet den kun noen runder. Syns det var bra oppmøte på Lånke i dag med tanke på Været. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Likte de E28,ene som vist på bildene her jeg drit rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Likte de E28,ene som vist på bildene her jeg drit rått Den grønne var turbo-mata, konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Mye fine bilder. Skulle gjerne vert der selv. Gratulerer til Johnny for den gjeve prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Mye fine bilder. Skulle gjerne vert der selv.Gratulerer til Johnny for den gjeve prisen +1 Gratulerer så my Johnny.... vel forkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Likte de E28,ene som vist på bildene her jeg drit rått Den grønne var turbo-mata, konge rått var du ut å lufta turbo,n du da Ronny?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Likte de E28,ene som vist på bildene her jeg drit rått Den grønne var turbo-mata, konge rått var du ut å lufta turbo,n du da Ronny?? Lekker så inni H med servo olje, så ville ikke ødelegge for resten av banden. Fikk da typisk herre omgangs syka, feber å faen, så har ikke fått sett på det enda. Fikk helt kløe ta å stå å se på, spes når Brodern var utpå, hehe.. Men neste gang, da skal jeg ha kun 37 i kropps tempratur, å Bilen skal piskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 hehe..Det e bra Ronny..gleder meg til å se bilen din i aksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 legger ut noen av gten på linken hans etterhvert også var vanskelig og henge med de porschene med enn e28 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Han ene Porschekaren var jævlig nær med å parkere bilen sin, den svarte 997'en, rett i betongklossene etter en brå kontra på vei ut på langsiden. Kjente nevene kleip hardt rundt rekkverket oppe på verandaen et øyeblikk. Ventet bare på å høre lyden av karroserideler om knaser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå