Holberg Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Noen knipset noen bilder av min e36cab, blå i fargen? (lånke) Vært gøy og ha noen andre bilder enn de jeg har tatt med mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Noen knipset noen bilder av min e36cab, blå i fargen? (lånke)Vært gøy og ha noen andre bilder enn de jeg har tatt med mobilen du som sto ved siden av "M3 cabben"? fikk ikke knipset noen av den jeg. men er mulig T.A.S her på forumet fikk tatt noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 hehe, ja jeg som sto ved siden av han med "m3cab" ja;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Einar endrer headingen i tråden når ny treffdato nærmer seg. Hvis det er godt vær, er sjansen stor for at det blir på parkeringen utenfor Rema 1000 på Tiller (gamle Lidl). Følg med og still opp neste gang. Bare hyggelig med nye fjes og jo flere vi er, jo mer positiv blest kan vi skape rundt disse treffene Morn, morn. Som Eirik sier har vi hatt treff fortløpende i to år nå. Vi har i gjennomsnitt hatt treff annenhver uke, hvis vi regner med samkjøring til treff igjennom BMW CCN. Vi har vært alt fra 2 til over 40 biler på treffene. Dette er uforpliktende treff som hverken koster noe, eller krever at du kommer hver gang. Treffene er for å få sett andres biler, utveksle ideer, kontakter og erfaringer. Jeg har iallefall fått mange nye kompiser etter treffene begynte. Anbefaler at alle tar seg en tur innom og hilser på når de har tid. Skal vi ta neste treff Søndag 24.05 kl.1300 på gamle Lidl, Tiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Kommer lett jeg;) Lidl på tiller? Ved city syd det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 jeg er med er ved city syd ja.rett ved rundkjøringen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Det er bare å si når, så er jeg selvfølgelig klar Kanskje, hvis det ikke dukker opp noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Noen knipset noen bilder av min e36cab, blå i fargen? (lånke)Vært gøy og ha noen andre bilder enn de jeg har tatt med mobilen regner med denne er din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Har tenkt å bidra på et av disse treffene jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Der var cabben min ja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Den må du ta med deg på treff, ja. Pen bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Er det noen her som skal bestille varer fra Koed? Ta kontakt på PM om det er noen som vil sende en samlebestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Heisann. Er det noen her som skal delta på råne toget i soknedal på 17. mai.? Tror det begynner kl 19. Jeg kommer til å kjøre fra Shell på kvål ca kl 17.30 http://www.gauldalgatebil.no/side.asp?id=5&open=25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Video av Rottweileren jeg tok over som skulle omplasseres her på forumet. Fineste bikkja jeg har hatt(tidl hatt Briard,dvergpincher og pitbulll). Skal ut og råne jeg og Einar Og muligens noen av de andre fra treffa. Kan ringe meg på 936 88 365 så kan vi avtale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 http://www.adressa.no/tv/index.jsp?id=5657 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå