EirikL Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Faen, det var langt. Men sikkert verdt turen hvis været er bra Er det langt fra Åndalsnes til Trollstigen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Litt usikker, men får opp trollstigen bro på kartet, dit er det kun 18 min kjøring fra Åndalsnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Er ikke du på jobb, Einar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Nei, ikke i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Langhelg i finværet? Hva med en pils på Solsiden i ettermiddag, hvis været holder seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Rekker ikke pils idag. Skal se rosenborgkampen tenkte jeg. Men Eirik, skal du på Trondheim rockfest på fredag? Dimmu borgir og Kamelot. Noen andre som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 har fått lagt inn bilene fra vårturen til ccn. noen som har veldig ønske om at skiltene skal sladdes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Må innrømme at Dimmu Borghild ikke treffer mitt musikkhjerte akkurat. Så jeg tror jeg står over. Bestilte billett til Heaven & Hell (Black Sabbath) i går, så det blir vel den + Whitesnake på meg i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Dimmu borgir er heller ikke min stil, men er litt ivrig på å se kamelot. Har ikke hørt så mye av de, men har blitt fortalt at det er verd en titt. Heaven and hell kommer på Wacken i sommer, så får de med der. Der kommer også Motorhead, In Extremo, Anthrax, Enslaved, Hammerfall, Dragonforce, In flames, machine head, Testament, Thin lizzy, turisas og mange andre. Så der blir det overdose med metal! Så du skal på whitesnake på lørdag? Synd jeg ikke kjøpte helgapass, så kunne vi dratt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Lånte trekkvogn når jeg skulle på Ikea i dag. Drar jo ca like godt med henger som uten Ble den ikke fin med sommerhjul og Supersprint eksos? Mulig jeg kan ta den med på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Looking good (til X5 å være ) Hvis det blir konsert på meg på lørdag, er det sikkert tvilsomt at jeg klarer å kreke meg på treff. Kan nok bli en liten overdose puddelrock Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 grunnet opphold lengere sør i landet har jeg ikke kunnet kommet med bilder tidligere, så her kommer noen bilder fra vårturen til BMW CCN trøndelag VÅRTUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Har en snikende følelse av at du glemte noe Edit: Trodde du hadde laget en dandy overskrift og glemt bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 På det siste bildet er det tydeligvis en eller annen som har blitt kraftig forvirret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Blir puddel rock på meg i helgen. Så ikke regn med meg på søndag. Så jeg håper noen kan ta bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå