ESveen Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Da ble m-tech felgene mine solgt til en som skal ha de på en Opel Vivaro varebil Rare greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Haha, håper han skal bytte emblemene ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Nordmenn er rare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Han må bytte navkopper og m emblemet som er innfelt ved siden av. Men så lenge jeg får pengene mine så går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Tenkte akkurat det samme. Så lenge du får pengene dine, er det jo samme faen hva fyren bruker felgene til Er du klar til treff på søndag? Ser ikke ut som det blir puddelrock på meg likevel. Tror ikke jeg har råd akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Ja, er klar jeg. Håper det kommer en del folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Skal høre med Anders idag om han kan bli med på Søndag og Han er her oppe med Automote E46'n sin i helga Tror det blir en morsom bilhelg dette Jeg har tenkt å holde meg edru og kjøre litt(Oversettelse: er blakk), så skal cruise litt i byen. Samtidig har en kompis skilt på Skyline'n sin, og Silver her inne har skilt på sin turbokonverterte Laurel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Hadde jo faktisk vært litt morsomt om Silver og Jokke kunne ta med seg bilene sine opp på Tiller, de også. Btw, jævlig bra actiontråd om M3'en til Bui Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Blir til at jeg tar turen til Tiller imorgen ja Må jo sjekke BMW-parken når jeg først er oppi her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Skal love dere at Anders sin bmw er spesiell å se på gata! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 http://www.adressa.no/nyheter/sortronde ... 328744.ece E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Det er en E34, ja. Triste greier når sånne ting skjer. Er det noen som vet om det er en bimmersbil? Man får bare kondolere til de etterlatte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Rekker visst treffet jeg også før jeg drar sørover igjen, men kommer nok ikke med egen bil da den skal forberedes til småflikk lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 KONGEVÆR I DAG! Vi satser på masse folk på treff siden vi får storfint besøk utenbys fra Hvis noen kan ta med kamera, hadde jo det vært toppers. Edit: der passerte jeg pinade 2500 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Kan hende jeg kommer litt senere i dag, så fint om noen gidder å komme kl. 13.00 så de som ikke har vært der før finner noen. Ser ut som om det kan bli ett bra treff i dag ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå