Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei folkens!

Beklager litt sein oppdatering.

Vi møtes på maxi-senteret. håper på åpen parkeringskjeller, slik at vi slipper kulda. tidspunkt 13.00 som vanlig.

Håper noen kan komme klokken 13.00, for jeg veit ikke om jeg rekker det pga. overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k2000 ved siemens bygget har vaskehall med varmvann. Jeg bruker den om vinteren. tar med bøtte og svamp og vasker hele bilen, spyler godt av med varmtvann og tørker hele bilen med pusseskinn etterpå :) Underspyling har de også ;)

Synes det ble litt dårligere med oppfølging etter nye eiere. Sist var det tomt både for kjemisk og såpe. I tillegg så er det så mange som begynner å vite om plassen at det nesten alltid er fullt :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

k2000 ved siemens bygget har vaskehall med varmvann. Jeg bruker den om vinteren. tar med bøtte og svamp og vasker hele bilen, spyler godt av med varmtvann og tørker hele bilen med pusseskinn etterpå :) Underspyling har de også ;)

Synes det ble litt dårligere med oppfølging etter nye eiere. Sist var det tomt både for kjemisk og såpe. I tillegg så er det så mange som begynner å vite om plassen at det nesten alltid er fullt :?

Derfor jeg tar med egen såpe og bøtte. Blir renere og da :)

Var arti å være med på treffet idag og møte noen av de her inne i virkeligheten :) Ble fryktelig kaldt etterhvert så jeg og Tompan trakk oss tilbake. merket faktisk at jeg etterhvert begynte å snakke utydeligere pga kulden :lol: Hjernen min begynte vel å bli nedkjølt :lol: Håper jeg får til å delta med egen bil neste gang :) Sitter nå her med bærbaren foran peisen og prøver å få varmen i meg igjen ;) Så ut som vi fikk rekrutert 2 fremtidige medlemmer av bimmers også. De var ihvertfall tydelig bmw interessert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner også at kulden sitter litt enda. var kaldt ute i dag, så vi får håpe at vi finner en garasje neste gang.

må også si at det var litt gøy med de 2 små guttene som kom å hadde litt interese for oss som sto der, og spesielt 7'ern som kom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. 16 biler på topp samt to smågutter som var overbevisst om at v12'ern i sju-serien bare var ett plastdeksel med noe mindre under :D

Neste gang blir det i parkeringskjelleren på tiller. Er det forresten nå stemning for ett treff i jula, eller skal vi bynne på ny frisk etter nyttår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...