EirikL Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Det kunne vært morsomt, så vi får håpe noen herfra kjører. Sjøl satser jeg på å få montert nye dempere på lørdag, så det treffet går sannsynligvis i dass for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Det kunne vært morsomt, så vi får håpe noen herfra kjører. Sjøl satser jeg på å få montert nye dempere på lørdag, så det treffet går sannsynligvis i dass for min del Kan du ikke skifte dempere søndag da? Jeg har en 320 touring lik din, så det kunne vært morro å se hva du har gjort med din... Jeg samler deler for å pusse opp min enda. Greit å ha delene først.. Kom igjenn da! Er vel noen fra "Tr.heims avdelingen" som vil komme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Begynner å bli lei av å komme på treff og se 3-4 andre biler når jeg daglig ser 1 eller 2 andre fine BMW`er kjøre rundt her nede. Enten er ikke interessen der eller så er visst kveldstid ett noe upassende tidspunkt for di fleste på forumet og ellers av di som kjører rundt i flotte BMW`er i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Jeg får se hva tiden sier. Kommer ikke hjem fra Tigerstaden før 0730 lørdags morra, så jeg får se hva orken sier. Demperne er så dårlige at det er ikke noe særlig å kjøre så langt med dessverre. Men jeg skal se hva jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Eirik: Du rekker da å bytte dempere på tre uker? Treffet er da ikke før den 27/6? Men det hadde vært fint med ett treff for å lære seg bilpleie, så dette er midt i blinken. Noen som blir med på felleskjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Skal i bryllup. Kan nesten ikke droppe det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Regner med jeg stiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Regner med jeg stiller Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Regner med jeg stiller Høres bra ut Joda, helsa er bra, og trives i ny jobben så må vel stille opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Jeg ser jeg har blinkset litt med datoer (og kanskje en tur til optiker hadde vært på sin plass ), så jeg er nok på plass i Verdal MED nye dempere på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Vil bare minne om terminlisten til CCN Trøndelag for høsten: August: 08.08.09 Frøyabanen - Årets mest spennende banetreff. Mer info kommer nermere! 16.08.09 Lånketreff - Høst Håper så mange som mulig stiller på treffene. Særlig Frøyatreffet på den nye banen. Denne skal holde en helt annen standard en Lånkebanen. Ser fram til en fin BMW sommer og høst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Jeg synes vi bør jekke ned de kjepphøye nordtrønderne litt til treffet i Verdal og komme med en bilrekke som får sola til å gå svart Kanskje vi skal droppe å ha noen treff før det, så ikke folk går lei? Hvordan er stemningen for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Faktisk enig. Vi sammler sammen en gjeng som vises å drar til Verdal. Om folk er flinke til å spre det til kompiser så blir det fort endel folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 skal gjøre det jeg kan for å bli med på hvertfall frøya treffet. Litt for å få sett banen Så med mindre jeg blir plassert foran slottet den helgen, er jeg nok med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Jeg synes vi bør jekke ned de kjepphøye nordtrønderne litt til treffet i Verdal og komme med en bilrekke som får sola til å gå svart Kanskje vi skal droppe å ha noen treff før det, så ikke folk går lei? Hvordan er stemningen for det? Hehe, og der var din hemmelige plan om å kuppe Verdal's-treffet gjennomskuet Eirik Håper det kommer masse folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå