EirikL Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Hydr, hydr, det var vel ikke mye til hemmelighet Men vi skal prøve å gruse dere uansett! Gleder meg veldig til å kjøre bilen over litt distanse med skikkelige dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Er det noen som kunne tenke seg å bowle en kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lossius Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 noen som har tenkt seg til ACR i helga? jeg drar oppover på fredagen så tviler på at jeg rekker hjem igjen til treff på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Er det noen som kunne tenke seg å bowle en kveld? Er med jeg lossius: Jeg skal til ACR i helgen Men ser ut som vi kjører Skyline fremfor cabben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Når er neste treff da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Det blir nok felleskjøringen til pussetreffet i Verdal. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89047 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Når er neste treff da?? Lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Hva med bowling og kanskje noen pils på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lossius Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 når kjører dere nordover da mexos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 når kjører dere nordover da mexos? Har ikke satt no fast klokkeslett enda, men regner med vi starter ganske tidlig for å unngå trafikk, og komme fram i rettia Så en plass imellom 03.00 og 04.00 tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Noen som har nr til Litjhaug? Skal få seg noe deler til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Er det noen som kunne tenke seg å bowle en kveld? Er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Noen som har nr til Litjhaug?Skal få seg noe deler til meg Apropos deler. Når ønsker du å hente dørene dine? Tenkte å få levert bilen iløpet av 1 måneds tid. Så dersom du skal ha mer må du varsle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Kunne ringt deg når du er tilbake? Vært så travelt med å hjelpe folk og startet i nyjobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Kunne ringt deg når du er tilbake?Vært så travelt med å hjelpe folk og startet i nyjobb Den er god vettu. Typisk at dere skal bowle når jeg er bortreist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå