EzzY Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Tidlig på en Lørdags morgen og turen går til Verdal, høres veldi fristende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Har ikke bilen min i denne byen før godt ute i neste mnd:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Stiller heller ikke desverre. Skal på besøk, og turen går da sørover hele helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Tidlig på en Lørdags morgen og turen går til Verdal, høres veldi fristende ut Du kan heller bare si rett ut at du ikke gidder, i stedet for å forsøke med en dårlig latterliggjøring av treffstedet. Det er rett og slett for dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Har ikke noe imot verdal jeg Må få se å få fikset den ABS lampa som lyser i helga. Eneste mulighet til å være med blir å skru utover fredag, natt til lødrag, og da frister det lite å opp tidlig lørdag morgen. Blir langt å kjøre stuptrøtt Høres ut som et bra opplegg dette, og kunne ha tengt meg å være med, men passer ikke denne gang desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Da skjønner jeg mye bedre. Virket ut fra innlegget som du disset hele opplegget. Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Ser det nå når jeg leser innlegget igjen. Var ikke sånn ment nei Bra initsiativ fra våre naboer i nord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Det ser ut som felleskjøringen er avlyst, så folk får evt ordne med samling på egenhånd (tlf, feisbukk, etc). Har ingen bil som kan kjøres så langt, så jeg blir ikke å dra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Når er neste treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Ja, si det. Det er jo så å si dødt her inne for tiden. Noen ønsker om når og hvor neste treff skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Snarest mulig? Kunne tatt et treff med data og diagnose for de som måtte trenge osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Vi kjøre treff neste søndag da? bak BUNNPRIS på risvollan (ved bilbyen)? Det er jo en "rånete" plass, men er mange med bmw som aldri er med på treff som kanskje kommer å stiller seg sammens med oss og vips, nye forumbrukere og treffmedlemmer..? kl 20.00 neste søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Jøss, da er faktsk jeg hjemme også. Kl 20.00 er kansje litt sent for min sin del hvertfall. Skal jo hjem igjen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Kan svippe neom jeg flere som har tenkt seg avgårde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Fikk en ide her Vært litt nice om en eller annen kunne ha fixa en "Bimmers.no" banner å tatt med å satt opp på alle treffene? Tror det kunne ha vekket interesse hos andre, kanskje flere kommer innom å slår av en prat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå