Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tidlig på en Lørdags morgen og turen går til Verdal, høres veldi fristende ut :roll:

Du kan heller bare si rett ut at du ikke gidder, i stedet for å forsøke med en dårlig latterliggjøring av treffstedet. Det er rett og slett for dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe imot verdal jeg :) Må få se å få fikset den ABS lampa som lyser i helga. Eneste mulighet til å være med blir å skru utover fredag, natt til lødrag, og da frister det lite å opp tidlig lørdag morgen. Blir langt å kjøre stuptrøtt :)

Høres ut som et bra opplegg dette, og kunne ha tengt meg å være med, men passer ikke denne gang desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som felleskjøringen er avlyst, så folk får evt ordne med samling på egenhånd (tlf, feisbukk, etc). Har ingen bil som kan kjøres så langt, så jeg blir ikke å dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøre treff neste søndag da? bak BUNNPRIS på risvollan (ved bilbyen)? Det er jo en "rånete" plass, men er mange med bmw som aldri er med på treff som kanskje kommer å stiller seg sammens med oss og vips, nye forumbrukere og treffmedlemmer..? kl 20.00 neste søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en ide her :idea:

Vært litt nice om en eller annen kunne ha fixa en "Bimmers.no" banner å tatt med å satt opp på alle treffene? Tror det kunne ha vekket interesse hos andre, kanskje flere kommer innom å slår av en prat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...