Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trenger ikke å bli så dyrt. Går alltids an å lage noe enkelt. Ta ei treplate/sponplate/papp etc, på 2x1m og legg noe papir som man kan skrive på på utsiden. Så er det en mulighet å skrive på for hånd eller printe ut på en printer over flere ark. Det er iallefall et forslag på en enkel løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal jo tross alt fraktes mellom treffene, så ei sponplate på 2x1m blir jo en smule upraktisk. Men det er bare å gå tilbake i tråden og lete etter de forslagene som kom og se om det er noe dere vil ta tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kan jo mekke en foldbar banner av sponplater, på eks tre stk 1,5 x 1 m som henger sammen med dørhengsler eller noe slik at de bare bruker 1,5 x 1 sammenpakket. Utfoldet blir den 4,5 x 1 m, bør være kurrant størrelse til å skrive Bimmers.no på det :) Bare en idé da, hvis noen med touring gidder å lage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. banner ble dette diskutert for et par år siden. Det var ikke bare bare å gjøre dette, først måtte vi få godkjennelse fra Gunnar om å bruke domenet hanns på en banner. Dette ble i orden.

Så måtte vi ta kontakt med BMW Norge for å kunne bruke BMW logoer, dette ordet jeg med klubbformannen i CCN Trøndelag, eneste kriteriet var at vi skulle inkludere BMW CCN logoen på banneren (pga. rettigheter til BMW logoen).

Da dette var i orden ba jeg om noen forslag til banner, men det kom ikke så mange akkurat. Da laget jeg en selv, fant ett trykkeri som skulle ha 1000kr for å trykke den opp på en banner på 3,0m x 1,0m. Men dette stoppet da vi skulle ha kronerulling på 50kr pr. pers.

Nå må vi vente på CCN's nye logo, da ingen får bruke de gamle logoene lengre. BMW AG kommer med ett fast oppsett på logoer for klubber i hele Europa.

Uansett om noen setter opp en banner med BMW logo/Bimmers.no domene offentlig samt legger ut bilder på internett, uten at dette er i orden med opphavsretten, tar jeg ingen ansvar for det.

Her er ett uferdig forslag på en banner jeg laget:

jq5fn15tibjhpf89gdq4.jpg

Ang. henglsete sponplater, ta heller en pappduk fra clas olson eller binders og tegn på. Eller en duk, eller ei gardin. Hva som helst.

Penguin: Hvilken Bunnpris er det du mener egentlig? Bunnpris på Nidarvoll ved Statoil/McDonalds?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er den bunnpris jeg mener! der er det jo mye rånetrafikk, noe som gjør at vi kanskje får flere medlemmer her inne :)

ps: på den banneren så er det litt dumt å ha M3 csl da det kan virke litt "diskriminerende.."..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. banner ble dette diskutert for et par år siden. Det var ikke bare bare å gjøre dette, først måtte vi få godkjennelse fra Gunnar om å bruke domenet hanns på en banner. Dette ble i orden.

Så måtte vi ta kontakt med BMW Norge for å kunne bruke BMW logoer, dette ordet jeg med klubbformannen i CCN Trøndelag, eneste kriteriet var at vi skulle inkludere BMW CCN logoen på banneren (pga. rettigheter til BMW logoen).

Da dette var i orden ba jeg om noen forslag til banner, men det kom ikke så mange akkurat. Da laget jeg en selv, fant ett trykkeri som skulle ha 1000kr for å trykke den opp på en banner på 3,0m x 1,0m. Men dette stoppet da vi skulle ha kronerulling på 50kr pr. pers.

Nå må vi vente på CCN's nye logo, da ingen får bruke de gamle logoene lengre. BMW AG kommer med ett fast oppsett på logoer for klubber i hele Europa.

Uansett om noen setter opp en banner med BMW logo/Bimmers.no domene offentlig samt legger ut bilder på internett, uten at dette er i orden med opphavsretten, tar jeg ingen ansvar for det.

Her er ett uferdig forslag på en banner jeg laget:

jq5fn15tibjhpf89gdq4.jpg

Ang. henglsete sponplater, ta heller en pappduk fra clas olson eller binders og tegn på. Eller en duk, eller ei gardin. Hva som helst.

Penguin: Hvilken Bunnpris er det du mener egentlig? Bunnpris på Nidarvoll ved Statoil/McDonalds?

bare å starte kronerullingen det :) kan slenge i en 100 lapp jeg :) send meg PM hvis det blir aktuellt, så setter jeg inn 100 kr på din konto :)

så er vi ihvertfall igang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan godt dra igang dette prosjektet igjen. Men skal høre på styremøtet ikveld hvor lang de har kommet på den nye logoen til CCN.

Hvis noen mener de har bedre ideer til en banner, så lag en og legg den ut her. Tanker var en enkel banner som er lett å se, med skrifttypen som Gunnar har brukt på toppen av siden. Med BMW logo og CCN logo.

Ser egentlig ikke hva som er diskriminerende med en CSL. Uansett modell vi har på blir noen misfornøyde.

Men om noen kunne laget f.eks en grill og angeleyes i skikkelig stil kunne det brukes. Dette er de viktigste kjennetegnene på de fleste BMW'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som lager en banner, skal uansett gjøre det etter de retningslinjer som ligger der fra CCN og Gunnar. Vi har fått et så godt forhold til BMWCCN Trøndelag at det skal ikke settes på prøve pga en banner! Så sørg for å gjøre ting skikkelig hvis planene settes ut i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...