ESveen Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Bra Ezzy, fint om du gidder. Om jeg ikke husker helt feil så trur jeg fonten er helvetica, har ikke tid til å bla tilbake i tråden nå, men det skal stå ett sted. Ellers så har vi ikke den nye CCN logoen enda, så sett av plass til den, eller bruk den gamle (finner den ved å søke på CCN trøndelag på google pictures) Men kom med ett par forslag, så tar vi en avstemning etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Den fonten må jo kjøpes, og ser ut til at den selges i pakker som koster flere tusen. Mulig å bruke noe som lignen veldig? Er treffet på søndag bekreftet? Off-Topic: Hva gjør denne banneren på bimmers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Laget en her nå Har tre varianter av den, tipper den meg CCN Trøndelag passer best. Disse bildene er lagret i 10% av prosjektstørrelse med tanke på oppløsning for en 1x3 banner. Kan lage flere forslag i morgen. Får se hva for ideer jeg får Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Den første var slett ikke verst. Kanskje det skulle vært litt mer kontrast mellom skrift og bakgrunn slik at det kan leses lettere på avstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Den første var slett ikke verst. Ford Sierra Racing Club du mente? Satt oppe i natt og fikla, men Photoshop klarte å henge seg (Damn you windows) og jeg hadde ikke lagret under veis desverre. Skal se hva jeg får til med fargeforskjeller. Vurderer en hvit grunnfarge med tekst på. Trenger sikkert bare CCN Trøndelag, ikke CCN i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Hehe, tenkte på den første av de tre bimmersbannerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 er det nødvendig med begge logoene? Bruk kun CCN trøndelag eller CCN og heller skriv Trøndelag annen plass på logoen? Og kan noen bekrefte at det blir noe av Søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Lenge siden jeg har vært på treff jeg no. Kan Søndag kl 20 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Flott, DA ER VI ENIG. Søndag bak bunnpris på risvollan (V/mc donalds). kl 20.00! Ses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Flott, DA ER VI ENIG.Søndag bak bunnpris på risvollan (V/mc donalds). kl 20.00! Ses! Ikke noe mcdonald på risvollan. Er vell Nidarvoll du mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 ah, ja, nidarvoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Har laget en sammletråd ang. Frøyatreffet 25.07.09, slik at vi slipper så mange spørsmål i forskjellige tråder. Følg med på denne om dere lurer på noe. Les info nøye før dere stiller spørsmål, så slipper vi så mange unødvendige svar F.eks felleskjøring osv. kan godt diskuteres i eksisterende tråder. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=121842 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Om det er noen som har bruk for E34 deler, så kan jeg ta med til bilbyen i morgen Les annonsen i min sig for info på hva jeg har å tilby Håper på stort oppmøte da Skal se om jeg får jobbet litt på bannerforslag igjen i kveld. Hadde et ganske så godt et på gli til PS krasjet Note To Self: Mellomlagre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Hehe, mellomlagring er en fin ting. Jeg satt hjemme og skrev bacheloroppgave da strømmen gikk. Mistet litt over 9 sider og nesten 5 timers arbeid. Var ikke grinete i det heeeele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Mange som kommer i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå