Ludvigzen Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Var et bra treff i dag! Mitt første, men ikke det siste! Får håpe at det blir på en litt varmere plass neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Ja var et fint treff i dag, litt kaldt... Håper på et litt varmere treff neste gang. Noen Bilder fra treffet 16.12.07 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Meget bra oppmøte i dag ja Men brrr.. Stemmer for at vi drøyer neste treff til nyåret ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løvseth 87 Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Ser ut som at de vart ett bra opp møte denne gangen angrer for at jeg lå å sov hele søndagen hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Godt vi har ildsjeler hele året =) Dere har jo skikkelig vinter der oppe jo..grønt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Hva sier folket om en gokart cup på nyåret? Dr_S vinter ja Fikk en bra overgang når jeg dro fra Oslo forrige uke. Er slik det skal se ut rett før jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius-82 Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Synes treffet var såppas bra at jeg kommer garantert på nyåret. Blir bedre når jeg blir bedre kjent med flere, men ble "varmt" motatt. Go cart stiller vi på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 gokart treff høres fint ut ja. fikser på heggstadmoen du da Mexos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Var bra oppmøte, selv om jeg stilte i feil bil:O, og måtte på jobb til 2. Gokart kan man ikke si nei til! Og den 118d var bare nyyyydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Ja vi må bare bestemme oss for en dato og finne et ca antall påmeldte så kan jeg reservere banen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 høres morro ut ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 På nyåret satser vi på ny rekord i oppmøte? 16 biler er rekorden å slå. dette fikser vi lett nå som ve veit det å god tid i forveien Gocart? saker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Har vært morro å samle 20- 30 biler, det er mer enn bmwccn klarer . Kanskje vi skulle fått til en cruise runde gjennom byen på sommeren også?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 vi i begynte med 3 biler på første.. og etter 4 eller 5 treff så hadde vi samler på det meste så var vi vell 36 biler trur jeg.. men så er det i drammen.. ganske sentralt og sånt da.. veit ikke åssen det er oppe i trondheim.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Trondheim er større enn drammen . Det ruller da noen Bmw`er her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå