SpiderPig Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Får du vraket slik at du kan selge den som måtte være av deler med verdi? selger i deler ja mye brukbare deler ja:) Ingen personskade er vel grunn nok til å være lettet tenker jeg Kjipt om du har lagt mye tid og penger i den da :/ skulle legge mye tid å penger i den neste uke hehe Var nede å så på bilen din ista SpiderPig.Så ikke helt bra ut det der da. Har du full-kasko? del-kasko.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Jasså, har du my dele t mæ no da Kim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Her er ett litt bedre bilde av den, bare si fra om noen vill kjøpe deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Hvor er det du har lært å dra breisladd? Blir forsikringa mi dyrere nå så vet jeg hvem jeg skal skylde på. Men som du sa så er det viktigste at personskader ble unngått. Kan uansett for din egen del være en fordel å dra til legen for å registrere at du har vært i en kollisjon der. Hvis du får eventuelle senere plager, så står du ikke helt uten argument. Var selv en kjapp tur til legen dagen etter at et kvinnfolk peisa bak i bilen min, bare for å ha det på papiret. Eneste som jeg merka noe til var stiv nakke en dag eller to etter, så det gikk greit. Hvor var det du dro av veien forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Hvor er det du har lært å dra breisladd? Blir forsikringa mi dyrere nå så vet jeg hvem jeg skal skylde på. Men som du sa så er det viktigste at personskader ble unngått. Kan uansett for din egen del være en fordel å dra til legen for å registrere at du har vært i en kollisjon der. Hvis du får eventuelle senere plager, så står du ikke helt uten argument. Var selv en kjapp tur til legen dagen etter at et kvinnfolk peisa bak i bilen min, bare for å ha det på papiret. Eneste som jeg merka noe til var stiv nakke en dag eller to etter, så det gikk greit. Hvor var det du dro av veien forresten? Mellom ila og byåsen en plass, jeg har ikke lært å dra breilsadd, holder på å lære ser du vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Ville vel helt ærlig valgt en annen plass enn offentlig vei å lære meg breisladd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Ville vel helt ærlig valgt en annen plass enn offentlig vei å lære meg breisladd. Jeg lærer av mine feil, JA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Kjip krasj, bra det gikk fint med deg. Kom på Frøya på Lørdagen å øv på breisladd istede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Jepp, det er en god idè! Du kan få låne bilen min kim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 HALSEN89 hvilke turbomatede biler skal dere utover med? gi meg/oss litt mer kjøtt på beinet da, å si at bilen har over 600hk er jo bare teasing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Til de som skal være med på felleskjøring fra Trondheim til Frøya. Kan dette være aktuelt? Møteplass: Statoil på klett Oppmøte: 07:15 Avreise: 07:30 Stopp på turen: Orkanger: Liten tissepause på shellen der. Kyrkseterøra: En liten tissepause på den nedlagte bensinstasjonen der. Hitra: Stop på Fillan, kan også stoppe rett etter tunellen hvis noen trenger påfyll på fludiumtanken. Høres dette bra ut? Etter mitt skjema så er vi framme før klokken 10:00 på flyplassen. Mathias. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 Dette høres greit ut. Skal sette dette som gjeldende i Frøya tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Bilder kommer i kveld om det er noen som er int i det :- ) Var en morsom dag detta gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Var banen som forventet? Fikk desverre ikke til å ta turen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Banen er kjempeflott den Laget en liten godbit til styret av BMW CCN avd. Trøndelag for et kjempeflott treff ! Skal få lastet opp bilder, men har ikke så alt for bra nett her :- ) Blir vell å sitte i hele natt å styre med redigeringen Håper smakebiten smaker godt Mathias. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå