Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å ta et treff utenfor Rema på Tiller førstkommende søndag kl 13? Hvis været er noenlunde, da. Beste treffplassen i byen og det enkelt å finne frem for dem som ikke har vært med på disse treffene før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På førstkommende søndag er det jo et giga amcartreff/utstilling på city syd i forbindelse med hot august nights så da er sikkert den reman fullparkert fra morgenen av.

Bruker i allefal å være rimelig stappa på alle parkeringsplassene runt dær når de har de treffa dær.

Kansje amcarfolket begynner å kaste egg på dere viss dere har et bmw treff dær da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer. Da har jeg nye frontruta mi og, så får dere ikke sett sprekken :) Blir sikkert amcar folk som ser litt på BMW og omvendt regner jeg med. Om vi bare får parkert så :roll: Kan jo sende ESveen bort tidlig morgen for å reservere oss noen plasser 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er et annet treff på samme område, har det vel egentlig ingen hensikt å sette igang noe på søndag. Tror vi gjør lurt i å vente en uke. Ingen vits i å stå inneklemt mellom en masse andre biler av ymse slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er et annet treff på samme område, har det vel egentlig ingen hensikt å sette igang noe på søndag. Tror vi gjør lurt i å vente en uke. Ingen vits i å stå inneklemt mellom en masse andre biler av ymse slag.

Enig! Utsetter det en uke!

Men kanskje litt sener enn kl 13. Sikkert flere som skal på Åge?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste helg ( 16.08 ) er det Lånketreff igjennom CCN. Kommer tilbake med info om treffet. Håper mange dukker opp.

Dette treffet åpnes for andre bilmerker! Så ta med kompiser som vil kjøre på bane med andre grombiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...