EzzY Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Cruicer nedover i amcar på fredag Vet ikke når enda, da jeg bare er sjåfør på bilen, og det ikke er min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Jeg skal også i vei, men aner ikke hvilken bil jeg kommer til å kjøre, evt sitte på enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Regner med å bli med på hot august nights, kommer sannsynligvis rullende i en sort avskylig støyende maskin fra midten av 80 tallet, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Noe nytt BMW treff på g da? =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Hva med å ta et treff utenfor Rema på Tiller førstkommende søndag kl 13? Hvis været er noenlunde, da. Beste treffplassen i byen og det enkelt å finne frem for dem som ikke har vært med på disse treffene før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 på Søndag er jeg i Kroatia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Hva med å ta et treff utenfor Rema på Tiller førstkommende søndag kl 13? Hvis været er noenlunde, da. Beste treffplassen i byen og det enkelt å finne frem for dem som ikke har vært med på disse treffene før. jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Julian, du får bare utsette turen da. Ser ingen annen logisk utvei Jeg skal snakke med ESveen og få ham til å endre topicen, slik at folk får med seg at det er treff på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 På førstkommende søndag er det jo et giga amcartreff/utstilling på city syd i forbindelse med hot august nights så da er sikkert den reman fullparkert fra morgenen av. Bruker i allefal å være rimelig stappa på alle parkeringsplassene runt dær når de har de treffa dær. Kansje amcarfolket begynner å kaste egg på dere viss dere har et bmw treff dær da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Jeg kommer. Da har jeg nye frontruta mi og, så får dere ikke sett sprekken Blir sikkert amcar folk som ser litt på BMW og omvendt regner jeg med. Om vi bare får parkert så Kan jo sende ESveen bort tidlig morgen for å reservere oss noen plasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hvis det er et annet treff på samme område, har det vel egentlig ingen hensikt å sette igang noe på søndag. Tror vi gjør lurt i å vente en uke. Ingen vits i å stå inneklemt mellom en masse andre biler av ymse slag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonykart Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Dere kan heller ta turen til Frøya i helga. Streetcars har stevne på lørdag og søndag, samt frøyafestivalen på Fredag og Lørdag. Masse bra musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Amcar høres bedre ut Mer sentralt, cruicing, utstilling, drag mm. Blir bra det ;D Frøya er det jo noe som sjer hver helg ser det nesten ut som ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Hvis det er et annet treff på samme område, har det vel egentlig ingen hensikt å sette igang noe på søndag. Tror vi gjør lurt i å vente en uke. Ingen vits i å stå inneklemt mellom en masse andre biler av ymse slag. Enig! Utsetter det en uke! Men kanskje litt sener enn kl 13. Sikkert flere som skal på Åge?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Neste helg ( 16.08 ) er det Lånketreff igjennom CCN. Kommer tilbake med info om treffet. Håper mange dukker opp. Dette treffet åpnes for andre bilmerker! Så ta med kompiser som vil kjøre på bane med andre grombiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå