EirikL Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Men kanskje litt sener enn kl 13. Sikkert flere som skal på Åge?! Åge....? Åge Samuelsen? Neinei, nå skjønner jeg. Åge Steen Nilsen!! Ja, kanskje det hadde vært noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No-Name Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Men kanskje litt sener enn kl 13. Sikkert flere som skal på Åge?! Åge....? Åge Samuelsen? Neinei, nå skjønner jeg. Åge Steen Nilsen!! Ja, kanskje det hadde vært noe... Åge Aleksandersen spiller på torget den 15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Jeg skal på Lånke ihvertfall Kommer hjem fra Kroatia dagen før så går akkurat Har bestilt meg senkesett idag og Noe jeg sa jeg ikke skulle ha på denne bilen Jaja, sånt skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Info om Lånketreffet: Lånketreff - Høst 16.08.09 Få med årets siste treff på Lånke i regi BMWCCN Trøndelag Treffet starter 11:00 med førermøte 11:45. 12:00 Starter kjøringa som blir inndelt i 3 grupper som vanlig. - Familiekjøring (Ikke hjelmpåbud, flere er tillat i bilen, INGEN forbikjøring). - Frikjøring Idealspor (Hjelmpåbud, max 2 i bilen). - Frikjøring alternativt sporvalg (Hjelmpåbud, max 2 i bilen). 100,- for utstilling medlemmer 200,- for utstilling ikke medlemmer 200,- for banekjøring medlemmer 300,- for banekjøring ikke medlemmer NB! Gyldig medlemsbevis må vises Det blir salg av pølser og drikke. Alle merker tillat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Høres bra ut :- ) Men, hva om jeg ikke har fått kortet mitt enda :- (? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Så det blir ikke noe treff i mra da? Kan jo gå å kikke på alle amcara å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Jeg kommer hjem fra sjøen dagen før så hvis ikke noe uforutsett skjer greier jeg ikke annet enn å komme. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Jeg reiser til syden den 16.aug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Litt OT kanskje men prøver alikevel Dama skal selge hrv'n på mandag og tenkte den skulle få seg en vask og polering før det. Problemet er at vi ikke har mulighet før lørdag, og da lurte jeg på om det var noen her som vet av en plass hvor man kan få gjort det for en billig penge. Snakker bare om enkel polering men hater og gjøre det selv for å si det mildt. Og siden det er en rød bil så kan det være greit for å få den til å skinne litt ekstra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 hvor kan mann skaffe dette medlems kortet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 på http://www.bmwccn.no/trondelag/BMWCCN_T ... g_info.htm :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Litt OT kanskje men prøver alikevel Dama skal selge hrv'n på mandag og tenkte den skulle få seg en vask og polering før det. Problemet er at vi ikke har mulighet før lørdag, og da lurte jeg på om det var noen her som vet av en plass hvor man kan få gjort det for en billig penge. Snakker bare om enkel polering men hater og gjøre det selv for å si det mildt. Og siden det er en rød bil så kan det være greit for å få den til å skinne litt ekstra.. Statoil på Nardo har nettopp innstallert en rå vaskemaskin som polerer og vokser i samme vending. Har ikke prøvd den selv, men hører mye bra om den. Skal vistnok være den første i sitt slag i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Takker for tipset Skal sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Blir det noe felleskjøring til Lånke på Søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå