Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, det er IKKE lov med prøveskilt på Lånke, da baneeier ikke tillater det. Dessverre...

Noen som tar initiativ på å få til en felleskjøring til Lånke? Jeg skal ikke oppover denne gangen.

Vanligvis har vi pleid å møtes på IKEA en time før det starter.

Husk at man kan kjøre nyveien selv om man ikke har bombrikke, man betaler på internett innen 14 dager etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er IKKE lov med prøveskilt på Lånke, da baneeier ikke tillater det. Dessverre...

Noen som tar initiativ på å få til en felleskjøring til Lånke? Jeg skal ikke oppover denne gangen.

Vanligvis har vi pleid å møtes på IKEA en time før det starter.

Husk at man kan kjøre nyveien selv om man ikke har bombrikke, man betaler på internett innen 14 dager etterpå.

Kan godt legge inn ett forsklag her jeg.

Møtes på IKEA kl.09.45 kjører senest kl 10 fra IKEA. Kjører E6. For dem som ikke har brikke, kan det gjøres som ESVEEN sier. Kult om vi kan samle mange her fra bimmers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ble hevet sammen i hurtigste laget for å få den registrert for slutten av 09 sesongen. det er vel understell og bremser som er mest ferdig, lakken skal slipes ned og gjøres om, er ikke pen, men er rimelig morro å kjøre i forhold til 520en :-)

Skal du prøve caben på banen lightning?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ble hevet sammen i hurtigste laget for å få den registrert for slutten av 09 sesongen. det er vel understell og bremser som er mest ferdig, lakken skal slipes ned og gjøres om, er ikke pen, men er rimelig morro å kjøre i forhold til 520en :-)

Skal du prøve caben på banen lightning?.

Får se. Må feste anlegget skikkelig da. evt ta det ut. Ikke godkjent for bane. Gleder meg til å se og høre din goda gamle 5`er.

Håper flere blir med på fellesskjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...