Halvorsen Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Blir det felleskjøring fra Ikea 9.45-10.00? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Yr melder litt surt vær i morgen; http://www.yr.no/sted/Norge/Nord-Trøndelag/Stjørdal/Stjørdal/ Så ta med varme klær! Halvorsen; Kan jo si at 09:45 er oppmøte i morgen tidlig på IKEA :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 husk bilder da folkens!! så vi som er i oslo også får se hvordan det var Jeg tok noen bilder fra forrige treff, om interessen er der så kan jeg jo ta bilder i morgen og? :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Det er fint, er ikke helt stødig på veien etter Værnes så felleskjøring passer bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Ikke jeg heller, vet sånn ca hvor det er men ikke helt fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Ganske grei vei og enkelt å finne frem, ca 5min fra værnes i retning Hell og oppover dalen. Stiller sikkert med speilreflekskamera selv, så bilder skal det alltids bli orden på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Jeg kommer, dog ikke med egen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Jeg så akkurat på nettbanken min, jeg har ikke råd til å være med. Beklager bimmerfans, må skuffe dere.. Jeg kommer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No-Name Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Skulle gjerne vært med, men vanskelig når man er under 18, og når eneste treff-interesserte venn ikke har mulighet.. Får bli neste gang. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Kom til Ikea 9.45 da folkens, litt etterpå starter vi felleskjøringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Sorry folkens. Ble forhindret i å komme. Var noen dårlige kompiser som bestemte seg for at jeg skulle drikkes ut i helga. Ble hentet i 18 tia på fredag. Avsluttet etter Åge konserten på Lørdag. Så litt lite søvn, veldig mye alkohol. Så d ble desverre ganske så umulig for meg å komme til Lånke. Ble det felleskjøring? Håper noen tok bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Var lite bimmers folk på treffet idag, men var rimelig festlig alikevel, stort sett masse sladding siden føret var vått på starten og slutten av dagen . Ett kræsj, masse snurringer og masse røyk fra enkelte biler Fikk prøvd ut sorte bilen min og, spant rundt en del ganger, lærte grensene til bilen på gamle dekk på både vått og tørt føre, kommer tilbake neste vår med bedre dekk på den. Var ihvertfall en helt annen bil enn 520en på banen, ting skjer raskere når den først slipper, og trenger mer erfaring med den for å kjøre like bra som de mer erfarne banekjører. Glemte helt å ta bilder, men det var ett par forum medlemmer som fotograferte litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Må i grunn si at det var litt skuffende oppmøte, hadde trodd det skulle bli litt mer på årets siste treff. Men det var jo morro likevel. Kom ikke frem før rundt 12 tiden da jeg hadde en todagers hengende over. Fikk også tatt en del bilder, men får ikke tid til å fikle med de nå. Så de kommer inn i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Ja, var ikke så mange som møtte opp. Den E34'en med 4 liters M30. Har den tråd her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Noen som tok bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå