jon///M Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 jeg tok noen bilder. her er et par. kan legge til flere i morgen. jeg lurer også på om den e34en er her inne. interesant oppsett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Nå er jeg spent på å se noen flere bilder. Noen som vet mer om den hvite e30en?, spant rimelig bra på hele langstrekket den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 både eier av e34 og e30 er surnadalinger vettu:D Eier av e34 er ikke medlem her på forumet. og eier av e30 tror jeg er medlem,men ikke sikker på nick:p E34 har en ganske spesiel motor med spesiele tall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Tok ikke så alt for mange bilder, men her er noen fra utstillingsplassen. Hvem var det som hadde den sorte E30 turbo'n forresten? Og hvem i huleste er han karen i den grønne "M3"n som kjørte frem og tilbake hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Brian: han med "M3" er en entusiast som elsker bimmer tror jeg, og spesielt M-merker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 hehe, tenker meg at det er samme karen som sto og maste på meg på sist treff ja:D Fikk ikke opp taket i regnet da:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Hehe, ingenting kan måle seg med 17-18 M-merker på tilsammen to biler. Fyren fulgte etter meg hjem en gang og det var bare såvidt jeg ikke ba han ryke pokker i vold. Synes rett og slett han er plagsom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Hehe, ingenting kan måle seg med 17-18 M-merker på tilsammen to biler. Fyren fulgte etter meg hjem en gang og det var bare såvidt jeg ikke ba han ryke pokker i vold. Synes rett og slett han er plagsom. sett han mange ganger jeg også har en tendens til å glane noe inni helvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Aha. Begynte å spekulere litt da han kjørte opp og ned den utstillingsrekka hele tiden, skjønte ikke helt poenget med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Har lagt merke til den snodige karen før, virker litt kalvbeint. sikkert derfor han velger bilen istedet for å gå rundt å se på de som var utstilt, han kom med en mindre lektyre om skifte av oljefilter osv til den stakkaren med rådebank og gåen vannpumpe i treserien med prøveskilt. Flotte bilder fra parkeringsplassen, noen som har bilder fra kjøringa?, så det sto en luring med kamera i svingen etter langstrekket i nesten hver runde jeg kjørte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Noen som skal på frøya neste helg da? altså den 29august, er "volvo"klubben som arrangerer, men er åpent for alle biler vært morro å stilt med masse bimmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Ingen som ønsker seg rimelig "spølebil" da? 92 325IA med dobbeltskrukompressor (Eaton), IC osv. Blir trolig lakkert opp nå, montert kompressor og godkjent biltilsyn med dette. Evt rimeligere som den står pga dårlig helse. Effekttall ca 300 +- vil jeg tro. Men realistisk med rett tuning er en del høyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Ingen som ønsker seg rimelig "spølebil" da?92 325IA med dobbeltskrukompressor (Eaton), IC osv. Blir trolig lakkert opp nå, montert kompressor og godkjent biltilsyn med dette. Evt rimeligere som den står pga dårlig helse. Effekttall ca 300 +- vil jeg tro. Men realistisk med rett tuning er en del høyere automat = spølebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 He-he,slipper du å bomgire Funker fett å spøle med den uten kompressor også. M50B25 byttet hos BMW med kvittering, ca 150K. Stort sett alle kvitteringer siden bil ble kjøpt ny i Kuwait. Mulighet for å få godkjent ombygg hos BT (kontaktperson og skjema får du av meg), rimelig unikt i dag å få dette godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Har du gitt opp bilen altså? Nå har du vel lært at du ikke låner vekk bilen te kvinnfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå