Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Har et nytt forslag til treffsted, folkens. Rett før Korsvika er det en plass på nersiden av veien som vender ut mot havet. Og rett ovenfor denne igjen er det en liten plass rett under berget som egner seg til parkering. Kanskje litt vanskelig å skjønne helt hvor jeg mener, men de som er kjent i byen vet nok hvor jeg mener. Det hadde blitt en kjempefin setting for treff. Her er et bilde tatt i kveld nede på plassen.

jacuxkohotqap55k61kz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Man kjører fra rundkjøringa ved EC dahls, mot Ladejarlen VGS, før bakken opp til skolen tar man til venstre inn mot noen mørtelsiloer. Man fortsetter ut mot havet ett par hundre meter. Da har man parkeringsplassen på venstresia.

Veldig fint der, særlig når sola går ned. Da får man skikkelig fine bilder med munkhomen i bakgrunnen. Jeg, Christian å Johnny var der for ett år siden å tok en photoshoot.

Johnny: Takk, snart blir det turer i Estenstadmarka. :)

Edit: Kart over plassen, parkeringsplassen er ved den røde sirkelen.

Der du mener Eirik?

ztxuzr8go8j9krcf8xin.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ligger det ann med et trondheims treff for tiden ?

Lenge siden jeg har vist meg på ett så nå er det på tide, sålenge det ikke kræsjer med våler den 11-12 sep er jeg ledig frem til 18 sep (kanskje til 25 sep) hverfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det mange som har tenkt seg til Våler fra Trøndelag? Vurderer å ta turen, men vet ikke helt om lommeboka er enig.

Er bare å begynne å kjøre det, så må den bli enig :P

Vet ikke, men om det ikke skjer noe uforutsett skal jeg og Jon///M nedover på fredag kveld sånn at vi er der fra morgenen på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einar: Jepp, det er plassen. Var der en tur i dag og sjekket litt og der har vi lett plass til 20 biler. Jeg tror det er en kjempeplass å ha treff på en fin dag.

Skal vi ta et treff neste søndag, den 6.sept?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo at det begynner å bli mørkt allerede rundt kl 20 nå, så det blir litt stusselig å stå i skumring på treff. Så skal vi ha treff i midtuka må vi jo starte senest kl 18, etter min mening.

Torsdag ser det bra ut med været og det samme gjør det på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...