EirikL Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Har et nytt forslag til treffsted, folkens. Rett før Korsvika er det en plass på nersiden av veien som vender ut mot havet. Og rett ovenfor denne igjen er det en liten plass rett under berget som egner seg til parkering. Kanskje litt vanskelig å skjønne helt hvor jeg mener, men de som er kjent i byen vet nok hvor jeg mener. Det hadde blitt en kjempefin setting for treff. Her er et bilde tatt i kveld nede på plassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Man kjører fra rundkjøringa ved EC dahls, mot Ladejarlen VGS, før bakken opp til skolen tar man til venstre inn mot noen mørtelsiloer. Man fortsetter ut mot havet ett par hundre meter. Da har man parkeringsplassen på venstresia. Veldig fint der, særlig når sola går ned. Da får man skikkelig fine bilder med munkhomen i bakgrunnen. Jeg, Christian å Johnny var der for ett år siden å tok en photoshoot. Johnny: Takk, snart blir det turer i Estenstadmarka. Edit: Kart over plassen, parkeringsplassen er ved den røde sirkelen. Der du mener Eirik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Så ut som en fin og sentral møteplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Hvordan ligger det ann med et trondheims treff for tiden ? Lenge siden jeg har vist meg på ett så nå er det på tide, sålenge det ikke kræsjer med våler den 11-12 sep er jeg ledig frem til 18 sep (kanskje til 25 sep) hverfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Ja er det mange som har tenkt seg til Våler fra Trøndelag? Vurderer å ta turen, men vet ikke helt om lommeboka er enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Ja er det mange som har tenkt seg til Våler fra Trøndelag? Vurderer å ta turen, men vet ikke helt om lommeboka er enig. Er bare å begynne å kjøre det, så må den bli enig Vet ikke, men om det ikke skjer noe uforutsett skal jeg og Jon///M nedover på fredag kveld sånn at vi er der fra morgenen på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Einar: Jepp, det er plassen. Var der en tur i dag og sjekket litt og der har vi lett plass til 20 biler. Jeg tror det er en kjempeplass å ha treff på en fin dag. Skal vi ta et treff neste søndag, den 6.sept? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 prøv å ta det litt utpå dagen da... jeg skal på kyrksæterøra til helga, å kommer ikke til by`n igjen før utpå dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Har foreslått for Einar at vi tar det kl 14 ute på Ladehammern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 det blir for tidlig til meg ja... Ska på innflyttnigsfest til noen venner utpå Øra så da går det ikke å kjøre bil før langt utpå dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Skal vi ta et treff neste søndag, den 6.sept? I'm in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 14 passer bra for meg, men når kan du tidligst vær med da Litjhaug? Lenge siden sist nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 alt for lenge siden nå ja.... tenkte mot kvelden jeg da... sånn i 7 tiden Men får vi det ikke til midt i uka da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Blir med jeg :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Problemet er jo at det begynner å bli mørkt allerede rundt kl 20 nå, så det blir litt stusselig å stå i skumring på treff. Så skal vi ha treff i midtuka må vi jo starte senest kl 18, etter min mening. Torsdag ser det bra ut med været og det samme gjør det på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå