JonasD Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Regner med kizn vil ha ny avatar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Noen bilder jeg tok av Torgeirb sin på forumet :- ) SNAKKER VI BRED FRONTEN DA ELLER? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Regner med kizn vil ha ny avatar? YES! THANX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Hvis folk blir fornøyde med bildene mine, så kan jeg gå inn for å ta skikkelige gode bilder, å mange. Slik at det blir flere bilder! Bare å rope ut om dere er fornøyde med bildene. Så blir jeg og litt mere gira på å ta flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Hehe..Mine bilder kan ikke helt måle seg med bildekvaliteten til de andre her Men så har kansje de bedre kamera å da *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Driit fine biler Mathias.. :D Utrolig å se hva du får til med en gammel femmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Her kommer noen bilder. Beklager kvaliteten.hehe Er det påbudt å gå med hendene i lommene på treffene deres.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 haha.. morsomt observert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Her har det kommet mange fine bilder ja... Var et veldig bra treff i dag!! Nye folk å... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Eneste plassen vi kan ha salt, slik at ikke nevene råtner bort mens vi driver dank mellom bilene \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Kjempe fint bilde du tok Einar... Nurket vårt Rottweileren Beira. Kjempe fin da Den her må æ træff ein dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 flott oppmøte i dag dette var mitt første bimmers treff i trondheim. har en noen bilder fra treffet jeg også, men ettersom jeg nettopp kom hjem så blir di nok ikke lakt ut i kveld. men skal få di opp i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Kjempeflott treff i dag Godt oppmøte og en sint, liten hundejævel som prøvde å bite hardt 3 Jeg håper dette var spiren til flere flotte treff utover høsten. Takk for i kveld, folkens! Treffet var vel det beste tr.heims treffet jeg har vært med på, bare så synd mange dro hjem så fort igjen. Vi hadde jo med hjemmelagd sjokoladekake å greier, var vel flere som skulle ha med, men det virket ikke som noen andre hadde så da ble det aldri vi tok fram heller Biler fra Verdal var artig, bare synd at Ole i forfjamselsen hadde tatt "feil" bil. Skal ikke gjenta seg Eirik Ser straffen er at min og madammens bil ikke har blitt med på bildene som er lagt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå