Oball Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Legger ut bilde når je kommer hjem med den, reiser til tromsø ikveld Kan nå si at det er en 320, le mans blue med full m-sport, hifi proff, nøkkelfri+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 De bør jo nesten ha tenkt så langt at de har lagt treffet til et sted der det er i ly for værgudene, som ikke akkurat spiller på lag med oss bilinteresserte for tiden Oball: Jeg sikler litt allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 De bør jo nesten ha tenkt så langt at de har lagt treffet til et sted der det er i ly for værgudene, som ikke akkurat spiller på lag med oss bilinteresserte for tiden Oball: Jeg sikler litt allerede... Ja faan, er ikke så mye tak oppe på citysyd da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 De bør jo nesten ha tenkt så langt at de har lagt treffet til et sted der det er i ly for værgudene, som ikke akkurat spiller på lag med oss bilinteresserte for tiden Oball: Jeg sikler litt allerede... Du får kjøpe deg hatt eller en hello kitty paraply hvis du er rett for å få vann i håret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Jeg må kanskje det, for jeg ødelegger ikke 45min med styling på sveisen med å utsette den for regnvær! Du kjenner da meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Jeg må kanskje det, for jeg ødelegger ikke 45min med styling på sveisen med å utsette den for regnvær! Du kjenner da meg Jepp, derfor jeg regnet med hello kitty paraply måtte være midt i blinken Edit: Noen som foresten kjenner bmwkisn og vet om han er bortreist? Sendte han en pm for noen dager siden og den er fremdeles ulest. Vet han bruker å være ganske aktiv innlogget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Noen herfra som skal på Lånke på lørdag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Hadde egentlig ikke tenkt til det, men hva er det som skjer der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Hadde egentlig ikke tenkt til det, men hva er det som skjer der? Sesongavslutning Mere info; http://www.streetcars.no Mere info; http://www.streetcarstreff.no Påmelding; post@streetcars.no Street Cars Treff - Program Under er et foreløpig program, vi gjør oppmerksom på at endringer i tider kan komme. Vi lover mye kjøretid– og en flott opplevelse, både på og utenfor banen. Viktig info! Kriterier for deltakelse på banens konkuranser; Alle med bil som beveger seg fram og tilbake av egen maskin og består teknisk kontroll kan delta på alle konkuranser Program lørdag 08:00 - Porten åpner 08:30 - Teknisk 09:30 - Førermøte 10:00 - Banekjøring starter 11:00 - Bedømming starter 12:00 - DB - konk 13:00 - Førermøte for etterkommere 15:00 - Premieutdeling 18:00 - Banekjøring avsluttes Profilering av egen bedrift: All form for profilering av egen bedrift som ikke er avklart med SCN, vil bli fakturert i etterkant. Det vil da ikke være tillatt overhode med egenprofilering som ikke er avtalt med SCN. Billettpriser Billettpriser: Inngang 150,- dagsbillett publikum 350,- All kjøring på bane ink. fører 100,- utstilling 100,- DB-konkuranse Stor utstilling - kom å still ut din bil! Sesongavslutningen for 2009 blir en oppladning for hva 2010 bringer. Vi øker fokuset på utstilte biler og skal dele ut ikke mindre enn 12 pokaler innenfor de utstile bilene! Vi øker fokuset på utstilte biler og vil denne gang ha premiering for følgende kategorier: - Beste Performance Car - Beste Engine - Beste Interior - Beste In Car Entertainment (ICE) - Beste Female Ride - Beste Old School - Beste Paint - Beste Asian - Beste European - Beste American - Peoples Choice - Mest Harry bil I tillegg blir det premiering for følgende kategorier: - kåring av månedens street car November - Driftekonk. (1, 2 og 3 plass) - db-konk. (1, 2 og 3 plass) Vi ønsker å sette et enda større fokus på de utstile bilene og søker derfor etter det råeste av det råe. Har du en slik bil? Møt opp på Lånkebanen 3 oktober å still ut. I tillegg til premiering, har vi to svenske modeller, Fia Erixon og Sandra Reiche som står klar for å ta bilder med din bil. Vi lager også en DVD i forbindelse med treffet - som også skal brukes i andre produksjoner enn vår egen. Så om du er lysten på maks profilering - kom å still ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Jeg skal i alle fall på Lånke på lørdag.. Men bilen skal nok ikke stilles ut da den foreløpig er kliss original Ikke verdt å se på .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Jeg skal i alle fall på Lånke på lørdag.. Men bilen skal nok ikke stilles ut da den foreløpig er kliss original Ikke verdt å se på .. da må du bli med å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Ja, kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Uoffisielt lite biltreff, city syd trondheim 1.oktober kl. 22.00 Lite biltreff før d kjæm nå my snø!!! Meldifra til alle å møt opp så vi får ei fin avslutning på sommern å en fin start på vintern!!! Altså, city syd, trondheim den 1.oktober kl.22.00. Øverste parkeringa mot shell E6!!! Vell møtt!!!! lite biltreff? var sikkert over 100 biler der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hadde ikke mulighet til å dra selv. Er det noen som har bilder fra treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Uoffisielt lite biltreff, city syd trondheim 1.oktober kl. 22.00 Lite biltreff før d kjæm nå my snø!!! Meldifra til alle å møt opp så vi får ei fin avslutning på sommern å en fin start på vintern!!! Altså, city syd, trondheim den 1.oktober kl.22.00. Øverste parkeringa mot shell E6!!! Vell møtt!!!! lite biltreff? var sikkert over 100 biler der Sånn det skal være når jeg sier fra til folket det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå