espulus Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Jeg skal i alle fall på Lånke på lørdag.. Men bilen skal nok ikke stilles ut da den foreløpig er kliss original Ikke verdt å se på .. da må du bli med å kjøre! Hehe, skulle gjerne gjort det, men det har dukket opp en bot jeg må betale, så vet ikke om jeg har råd :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Jeg skal i alle fall på Lånke på lørdag.. Men bilen skal nok ikke stilles ut da den foreløpig er kliss original Ikke verdt å se på .. da må du bli med å kjøre! Hehe, skulle gjerne gjort det, men det har dukket opp en bot jeg må betale, så vet ikke om jeg har råd :S Bota kan betales senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Da er det Streetcarstreff på Lånke gutter! KomKom!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Ja, bota kan betales senere, men har en bot fra før jeg har nedbetaling på :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oball Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Gadd ikke kjøre innon jeg heller, hadde vært i bilen i 16 timer i strekk.. Kjørte på en fuggel på veg hjem fra Tromsø og så høyre spyledyse deksel mangler på framfangeren, æsj Men kan da slenge ut et bilde av bilen nå sånn i farta, slik at dere får en viss peiling:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Pen bil:) Hvem var det som krasjet den sølvgrå m3'en på treffet? bra treff i går:) men det var veldig kaldt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Oball, denne gleder jeg meg til å se på treff så snart som mulig. Flott bil! Du får lage en liten skrytetråd om den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Pen bil:)Hvem var det som krasjet den sølvgrå m3'en på treffet? bra treff i går:) men det var veldig kaldt:p Så ingen m3èr jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hm.. Jeg som har sett feil da kanskje? :S Den grå det sto ///M-power på skilet på.. Den som kjørte inn i betong "veggene"? Ikke gateregistrert.. Banebil ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hm.. Jeg som har sett feil da kanskje? :SDen grå det sto ///M-power på skilet på.. Den som kjørte inn i betong "veggene"? Ikke gateregistrert.. Banebil ja. når på kvelden sjedde dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Det skjedde kanskje rundt 13.00 eller noe :b Husker ikke helt :b Var jo også en Skyline som rullet på taket :b Fikk du med deg de to ambulansene og politibilen som kom da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Det skjedde kanskje rundt 13.00 eller noe :b Husker ikke helt :b Var jo også en Skyline som rullet på taket :b Fikk du med deg de to ambulansene og politibilen som kom da? 13.00 er jo midt på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Ja? :b Har ikke sagt det skjedde på kvelden jeg ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Ja? :b Har ikke sagt det skjedde på kvelden jeg ^^ Forsto det slik som at det skjedde under treffet som var på kvelden jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Treffet som var på kvelden? :b Var det flere treff? Streetcartreffet som var på Lånke varte fra 10.00-18.00 i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå