EirikL Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Trist syn fra verandaen da jeg stod opp i dag Det er vel bare å finne frem vinterdekkene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Trist syn fra verandaen da jeg stod opp i dag Det er vel bare å finne frem vinterdekkene... Har ikke vinterhjul jeg Må vel prøve å få anskaffet noen relativt kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Da er jeg tilbake med 92 mod E34 igjen Vet ikke om så mange husker meg med den islandsgrønne 520`n med beige std.skinn som var på noen treff for ca. 1 år siden i p.kjelleren på storM..? Uansett..etter mye om og men med andre rallbiler og sterkt savn etter bmw, har jeg endelig kjøpt E34 igjen og er storfornøyd! såe....når er neste treff i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Ja, husker deg ja. Bilder av ny bilen da? Litt vanskelig med treff for tiden da været er svært ustabilt. Vi kan jo vurdere storm eller Lade arena igjen. Evt. ta det utendørs med mulighet for å trekke ned i kjelleren (nei Eirik, ikke trekk Josef Fritzl inn i dette) om det skulle bli dårlig vær. Forslag på dato, sted og tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Njaa.. har ikke fått tatt noen enda med orntli kamera :/ Men den er mye finere enn den forrige(utvendig)! Hadde vært kurrant med et treff på en av de plassene ja! Hva med i løpet av førstkommende helg? Søndag 18.okt. rundt kl. 12-13? Tror ikke jeg drøyer så mye lengre med sommerhjula.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Nå er endelig e30n kjørbar! treff på søndag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 I`m in! Er folket gira på lade arena på søndag kl.13.00? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreasnicolai Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Jeg kommer sikkert til å skli innom for å se hvilke BMW'er som ruller i Trondheim Lade arena? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Ja.. Jeg tar en spansk en og satser på lade arena da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Ja.. Jeg tar en spansk en og satser på lade arena da klokka 13:00 på en søndag? kan vi ikke heller ta det utpå kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Det er egentli usaklig tidligt, men det har vell vært normalt før, så jeg er forsiktig med å flytte tidspunkt For min del kan vi godt ta det utpå kvelden! Har lite å gjøre på søndag uansett så.. Kom med forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Hmm, orker ikke enda en diskusjon ang. tidspunkt. Kan vi ikke si 14.00 da, fullesjuke folk kommer seg opp til da. Forandrer topicen til treff søndag 18.10.09 klokken 14.00 på Lade arena. Til deg som ikke vet hva det er så er det ett kjøpesenter i enden av Håkon 7'endes gate mot Leangen, vi står i parkeringskjelleren eller ute om det er fint vær. Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreasnicolai Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Hmm, orker ikke enda en diskusjon ang. tidspunkt. Kan vi ikke si 14.00 da, fullesjuke folk kommer seg opp til da. Forandrer topicen til treff søndag 18.10.09 klokken 14.00 på Lade arena. Til deg som ikke vet hva det er så er det ett kjøpesenter i enden av Håkon 7'endes gate mot Leangen, vi står i parkeringskjelleren eller ute om det er fint vær. Velkommen skal du være Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Kl 14 er et fint tidspunkt. Det e ikke verre enn at man prioriterer bort å drikke seg fra sans og samlingen lørdagskvelden hvis man vil være med på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Det går vell fint for folk flest med 14.00.. Jeg kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå