ESveen Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Ja, stemmer det. Det er jo samme antall HK i de bilene, så da er det rett og rimelig at de prises likt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 hva er grunnen til at den grå E36 sedan,en har kjørt uten skilt fram i over et halvår? Fordi jeg ikke har fått rævva nedover på biltilsynet og bestilt nye skilter og skiltfester enda Har blitt nedprioritert frem til nå, men har tenkt å ta turen nedover og bestille ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Du sier noe der. Men tar man ut kammen da? var ikke lett å se at den var knekt når den lå nede i toppen. Heldigvis ikke en jobb jeg betaler noe for, så har ikke blitt lurt heller. Skal oppover etterpå, så skal høre litt mer. Ventilløfterne sitter under kammen og de må fjernes før man kan løsne ventilene, så det er vanlig å ta ut kammen ja. Skulle nesten tro de har knekt kammen når de forsøkte å montere den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Du skal være ganske uforsiktig for å klare å knekke en kam. Dette er første gangen jeg har hørt om noen som ender opp med knekt kamaksling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Veldig enkelt å knekke kam ved uhell, strammer man ikke ventilfjærene gjevnt er det stor sansynlighet for at dette skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Jeg trodde helt ærlig at ventilene, løfterne elns ville ødelegges lenge før kammen knakk. Men der ser du, jeg er ingen guru når det gjelder motor akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Er det noen her som vet om salmakere i Trondheim, bortsett fra han som holder til på Heimdal? Har en interiøroppgradering på gang som sannsynligvis trenger litt arbeid før bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Disse holder til på kvål, og er sabla dyktige. Skal levere dørtrekkene til min E36 der. De skulle ha 450+moms pr trekk for å trekke opp de i sort skinn. Der får du ihvertfall utført kvalitetsarbeid http://www.flaaronning.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Meget interessant! Takk for den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Disse holder til på kvål, og er sabla dyktige. Skal levere dørtrekkene til min E36 der. De skulle ha 450+moms pr trekk for å trekke opp de i sort skinn.Der får du ihvertfall utført kvalitetsarbeid http://www.flaaronning.no/ Haha, da har han gått opp i pris siden han tok mine. Betalte vel 1600kr inkl. moms for alle 4. Da tok jeg av det gamle skinnet selv. De holder btw til på ler, ikke på kvål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 fikk skiftet tak der jeg. Fornøyd med arbeidet og servicen. Men dog noe dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Røde hælvette, no må faen mæ folk i Trondheim se tell satans å lære sæ å bruke blinkelyset når dem skal!!!!!!!! Får æ tak i den neste jævelen som drit i den her elementære delen av bilkjøring, så slit æ haue av han Sku faen mæ tru bila her i byen ikkje blei levert med akkurat den hendelen. Æ e kokførrbainna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Røde hælvette, no må faen mæ folk i Trondheim se tell satans å lære sæ å bruke blinkelyset når dem skal!!!!!!!! Får æ tak i den neste jævelen som drit i den her elementære delen av bilkjøring, så slit æ haue av han Sku faen mæ tru bila her i byen ikkje blei levert med akkurat den hendelen. Æ e kokførrbainna! Morsomste som finns er sinna trøndere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Mulig det, men jeg er ikke trønder Det ser du vel på dialekten? Men nå er jeg ikke sint lenger. Har fått meg middag og en julebrus, så nå smiler verden igjen til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Støtter agresjonen din Eirik! Folk er gniene på blinklyshendelen, men om man ikke kjører på det sekundet det blir grønt lys, er det både tuting og lyshorn. Har inntrykk av at bilistene er flinke til å se andres feil, og ikke egne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå