Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva er grunnen til at den grå E36 sedan,en har kjørt uten skilt fram i over et halvår? :)

Fordi jeg ikke har fått rævva nedover på biltilsynet og bestilt nye skilter og skiltfester enda :P Har blitt nedprioritert frem til nå, men har tenkt å ta turen nedover og bestille ganske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der. Men tar man ut kammen da? var ikke lett å se at den var knekt når den lå nede i toppen. Heldigvis ikke en jobb jeg betaler noe for, så har ikke blitt lurt heller. Skal oppover etterpå, så skal høre litt mer.

Ventilløfterne sitter under kammen og de må fjernes før man kan løsne ventilene, så det er vanlig å ta ut kammen ja. Skulle nesten tro de har knekt kammen når de forsøkte å montere den igjen. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse holder til på kvål, og er sabla dyktige. Skal levere dørtrekkene til min E36 der. De skulle ha 450+moms pr trekk for å trekke opp de i sort skinn.

Der får du ihvertfall utført kvalitetsarbeid :)

http://www.flaaronning.no/

Haha, da har han gått opp i pris siden han tok mine. Betalte vel 1600kr inkl. moms for alle 4. Da tok jeg av det gamle skinnet selv. De holder btw til på ler, ikke på kvål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røde hælvette, no må faen mæ folk i Trondheim se tell satans å lære sæ å bruke blinkelyset når dem skal!!!!!!!! Får æ tak i den neste jævelen som drit i den her elementære delen av bilkjøring, så slit æ haue av han :evil: Sku faen mæ tru bila her i byen ikkje blei levert med akkurat den hendelen. Æ e kokførrbainna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røde hælvette, no må faen mæ folk i Trondheim se tell satans å lære sæ å bruke blinkelyset når dem skal!!!!!!!! Får æ tak i den neste jævelen som drit i den her elementære delen av bilkjøring, så slit æ haue av han :evil: Sku faen mæ tru bila her i byen ikkje blei levert med akkurat den hendelen. Æ e kokførrbainna!

Morsomste som finns er sinna trøndere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...